Reis om over naar huis te schrijven. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jolanda - WaarBenJij.nu Reis om over naar huis te schrijven. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jolanda - WaarBenJij.nu

Reis om over naar huis te schrijven.

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

20 Februari 2012 | Australië, Sydney

Ha, 35 uur verder en daar zit ik dus mooi in Sydney. De reis xsl me voorlopig niet doen laten vergeten hoe blij ik hiermee kan zijn. 10 uur naar Bangkok, 2 uur wachten, 3 uur naar Taipei, 10 uur wachten, 10 uur naar Sydney. Alles wat ik in mijn leven nog niet overdacht had, heb ik inmiddels wel.
In Taipei nog tegen advies van paps en mams maar met tips van Saar de stad ingegaan. Het was hier helaas maar 11 graden. Ik stond er nog net niet mer slippertjes en korte broek, maar mijn winterjas hangt mooi bij Marit op haar kamer.
Uiteindelijk daar de 101 bekeken en een monument, weet er het fijne niet meer van, maar toch mooi wat uurtjes vooruitgekomen zo.

En nu dus eindelijk in Sydney. Via via een bank geregeld die ook nog eens een uiterst aangename jongen met zich meebracht die meteen het strand heeft laten zien. Daar stond ik dus mooi net wel met mn slippertjes en korte broek!

Ik heb een Australisch nummer, vanaf nu kunnen jullie me daarop bereiken! 0061416264753

  • 20 Februari 2012 - 08:34

    Papa:

    Hey, dat is even fijn wakker worden op mijn vrije dag. Een mooi bericht vanuit Sydney. Het heeft even geduurd maar met een omweg ben je er dan toch aangekomen. Uiteraard zsm naar het strand. Wij doen het hier wel met 0 gr. Slaap lekker straks, op die bank zal je ongetwijfeld lekkerder liggen dan in de vliegtuigstoelen. Dikke kus.

  • 20 Februari 2012 - 08:42

    Sarah:

    Hi lieverd !!

    Je bent er !! Wauw wat een reis.. Niet te geloven; alleen dat was al een avontuur op zich :)! Ben blij dat je heelhuids aan de andere kant van de wereld terecht bent gekomen ;)!

    Fijn dat je alles in Syney ook heb kunnen vinden en dat je dus voor de komende week iig een leuke huigenoot heb ;):P! Haha ..

    Genietse daar lieverd !! Love you xxxx

  • 20 Februari 2012 - 09:20

    Tante Ineke:

    Heerlijk dat je nu in Sydney zit en dat je lange reis er op zit. Niet gek dat je gelijk een leuke jongen voor een paar uur gratis bij je aangeboden bank krijgt! Sterkte met de omschakeling. En .....al zit je nu in Sydney blijf uikijken.

  • 20 Februari 2012 - 10:01

    Opa En Oma Van Limpt:

    Lieve Jo,
    Wat een geruststelling dat je veilig in Sydney bent aangekomen.En wat ook fijn is,dat er op deze wereld nog jonge mannen rondlopen die je in Sydney verder helpen.Veel succes bij het zoeken naar woonruimte en straks een goede stage tijd daar.
    Oma is vandaag met Marleen een dagje stappen in Leiden.Veel liefs, Opa en oma

  • 20 Februari 2012 - 11:30

    Rolf, Esther Em Timo:

    Dag Lieverd,

    Je gelukkig vanmorgen ook al even gesproken. Maar toch fijn te horen dat alles goed gegaan is en dat je al zoveel leuke dingen hebt meegemaakt!

    Altijd fijn zo'n jongen bij een gratis bank ;-) Geniet even lekker van het bijkomen en blijf inderdaad voorzichtig doen!!

    Dikke kus

  • 20 Februari 2012 - 14:18

    Buurmonster:

    Jo jo jo , nu ben ik dus echt heel jaloers op je, want australie is echt een superland, 14 jaar geleden was ik daar ook, en echt het is daar zo mooi en de bevolking superlief, ik was in st. Marys een klein plaatsje vlak bij sydney, ik wens je heel veel fun daar , vergeet niet een bezoek aan de blue moutains af te leggen, en de three sisters,, donders bofkontje , wT had ik graag met je mee gegaan , have fun mate :))

  • 20 Februari 2012 - 15:23

    Joanne:

    Wat een flirt ben je ook!.. Ik zou echt geen geduld hebben voor zo'n reis, dus knap van je dat jij dat wel hebt! EnjoyyyyEnjoyyyEnjoyyyy! Vanaaf zal ik even je mams + rest die thuis is een knuffel van je geven ;)! Want ik krijg een lekker maaltje :)! Tot het volgende verhaaltje.. XXX

  • 20 Februari 2012 - 17:20

    Je Liefste Zusje!:

    Ha, jij denkt dat je jas op mijn kamer hangt.. maar ik heb hem om dit moment toevallig aan :) Staat me prima!

    Goed om te horen dat je veilig bent! Ga lekker genieten en tot snel!

    xXx

  • 20 Februari 2012 - 17:56

    Oma Van Keizerswaard:

    Ik ben erg blij voor je Jolanda, dat je veilig bent aangekomen. Lekker dat je een slaapplek hebt en al op het strand geweest bent. Heel veel plezier je verblijf daar en natuurlijk met je stage.

  • 21 Februari 2012 - 07:08

    Annet:

    FIjn dat je goed bent aangekomen! Heel heel veel plezier en tot snel!

    Xx

  • 21 Februari 2012 - 08:47

    Marleen:

    Lieve Jo,

    Wat fijn te horen dat je veilig bent aangekomen. Wat heerlijk dat het daar zo lekker weer is. Hier is het maar koud... Geniet maar van het lekker weer! Wij volgen je blogs op de voet :D

    x Marleen

  • 21 Februari 2012 - 16:22

    T.Caro:

    He die Jo,
    dat ziet er weer vertrouwd uit op de site 'waarbenjijnu''
    berichtjes over jou te lezen.Je eerste indrukken lijken dus goed en leuk dat je ook al gelijk kontacten hebt .Nou geniet nog even van
    deze eerste dagen ,voor je het weet moet je sloven voor je stage;-)
    we blijven je volgen !liefs t.Caro

  • 21 Februari 2012 - 16:22

    T.Caro:

    He die Jo,
    dat ziet er weer vertrouwd uit op de site 'waarbenjijnu''
    berichtjes over jou te lezen.Je eerste indrukken lijken dus goed en leuk dat je ook al gelijk kontacten hebt .Nou geniet nog even van
    deze eerste dagen ,voor je het weet moet je sloven voor je stage;-)
    we blijven je volgen !liefs t.Caro

  • 21 Februari 2012 - 21:47

    Mirjam:

    We gaan gewoon weer verder om je te volgen op een van je reizen! geniet er van, de eerste hobbel ( de reis) heb je in ieder geval genomen!

  • 21 Februari 2012 - 22:44

    Annique De Liefste :

    Ik moet al je jurkjes aan van Davita.
    Joe, xx

  • 22 Februari 2012 - 09:30

    Richelle:

    Hey Jo,

    Leuk om te horen dat je goed aangekomen bent in Sydney! Zo te zien, ben je meteen terechtgekomen in hartje zomer. Ik kijk uit naar het volgende bericht. Geniet ervan en succes!

  • 22 Februari 2012 - 09:33

    Judith:

    Hee Jo, zie ik ineens eergisteren een berichtje wat ik zaterdag ochtend naar jou wilde versturen, maar blijkbaar niet verzonden heb.. Toen had het ook geen zin meer om em alsnog te versturen, aangezien je al weg was ;) Desondanks heb je gelukkig wel een goede reis gehad!
    Geniet daar en laat vooral af en toe even weten hoe het gaat via deze site!! XX

  • 22 Februari 2012 - 22:02

    O Joost:

    Wuk, wat een temperaturen daar ! Mooi dat het allemaal goed is gegaan en gaat.
    Wanneer krijgen we een foto van die "uiterst aangename jongen" te zien ? Kunnen we zelf beoordelen hoe het met je smaak is gesteld ... ;-)
    Geniet ervan en tot een vlg keer

  • 25 Februari 2012 - 09:08

    Erika..:

    Heey Jo. Wat een verhaal heb je weer. Later maar een biografie gaan schrijven. Is t een mooi land? Ben benieuwd nr je syage. Je huisje wordt goed verzorgd hoor. M geniet ervan. Veel plezier daar en kusjes vanuit Velserbroek xxx

  • 25 Februari 2012 - 14:38

    Lea:

    Hee Jolanda,

    Vanuit Almere groeten alle dracula`s je
    We volgen je verhalen, en zullen aan je denken.
    Was die zeer aangename jongeman een aboriginal ;)
    heel veel liefs

  • 27 Februari 2012 - 11:05

    Jelte K.:

    Lieve schat, wanneer komt het tweede verslag.
    Heb ik je eindelijk gevonden, lees ik verder niks.
    Heb je het zo druk?
    xxxxxxxxxxxxxx

  • 01 Maart 2012 - 21:41

    Kina Horlings:

    Bijzonder!! Leuk en interessant om
    te lezen.
    In Sydney heb ik indertijd ook
    uitgebreid rondgekeken.
    En in de prachtige opera geweest voor een congres.
    Een mooie stad, vind ik.
    Ik hoor graag je belevenissen en
    vind het ook leuk af en toe bekende plekjes te zien.

    Groetjes,

    Kina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Jolanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 488
Totaal aantal bezoekers 50154

Voorgaande reizen:

14 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Israel en Palestina

07 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Suriname

09 September 2007 - 15 Maart 2008

Engeland

18 Februari 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: