Halloween! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu Halloween! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

Halloween!

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

31 Oktober 2007 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Zo weer even bijpraten hoor!

Hebben jullie allemaal wel door dat ik hier komende zondag alweer 2 maanden zit! De tijd vliegt voorbij!

Afgelopen week waren papa, mama en Marit hier en het was ontzettend gezellig! We hebben lekker veel spelletjes gedaan..(a) Haha dat mis ik hier wel!
Maar ik zal bij het begin beginnen.. dinsdag avond kwamen ze aan, Na 6 uur dus ik was al klaar met werken.. en hebben ze me dus niet werkend gezien! Toen zijn we naar mijn kamer gegaan en hebben we papa en mama's kamer even opgezicht en wilden we gaan eten!
Vanwege een of andere inspecteur konden we niet in het restaurant terecht en hebben we in the ballroom gegeten.. Als enige.. Haha
Ik en mijn manager hebben ons toen bediend! 's avonds heb ik even het geweldige strand laten zien en daarna vrij vroeg slapen.. want hun waren doorhet tijdsverschil natuurlijk ook al een uur langer op! Volgende dag een lekker Typisch Engels ontbijtje gegeten.. Of Nja papa en Marit durfde het niet aan.. en Mama had dr bord niet leeg gegeten..:|
Maar goed, daarna zijn we een rondje door Bournemouth gelopen.. heb even laten zien hoe ver ik altijd moest lopen! Daarna via het strand terug gelopen naar het hotel.. boodschappen gedaan gelunched en zijn mama marit en ik wezen shoppen!! En is papa wezen fietsen.. ja ja aan de linkerkant..:p
Die avond konden we gelukkig wel in het hotel terecht..en hebben we lekker gedineerd! 's avonds nog even naar het strand geweest.. spelletje gedaan.. en weer naar bed! we moesten de volgende ochtend namelijk vroeg op want we gingen met de coachtrip mee.. naar Southampton!
De Coach (zeg nooit bus..:P) vertrok om kwart over 9 dus we moesten vroeg ons bed uit! In Southampton hebben we gewinkeld.. vervolgens werden we naar Lyndenhurst gebracht en hebben we daar gelunched! En nog even een kerk bezocht! vervolgens weer de bus in en zijn we door de NewForest gereden.. een heel groot natuurgebied met loslopende paarden en onwijs mooi! Alleen ik was best wel moe dus viel ongeveer in slaap..(a)
Teruggekomen even lekker gerelaxed op onze kamers.. 's avonds weer een heerlijk diner en natuurlijk daarna nog even naar het strand.. Mama falled in love with it..:p
Nog een spelletje gedaan.. en nog even genoten van elkaar! Want vrijdag gingen ze alweer weg.. die ochtend dus maar weer nog even naar het strand geweest.. lekker ijsje gegeten als lucnh.. en toen terug naar het hotel.. wachten op de taxi.. en daar kwam die dan.. een typische gele Engelse taxi!! en daar vertrokken ze dan weer in naar Nederland.. !!

Heb ik nog wat gemist? nja het was in ieder geval heel gezellig en leuk!
EN over 4 weken ben ik alweer in Nederland.. ook even sinterklaas vieren.. !!

Vanochtend even lekker met Loes over het strand naar Poole gelopeb.. (1,5 uur) daar een lekker broodje gegeten.. en toen de bus teruggenomen.. en zitten nu al ongeveer de hele middag in het internetcafe.. gaan zo even fitnissen.. en dan bij mij eten.. en dan is het vanavond HALLOWEEEN.. dus gaan we uit.. mij benieuwen hoe Engeland er dan uit ziet.. SCARYYY.. Haha

Mn Hotelkamer bevalt nog steeds goed.. heb een eigen telefoon op mn kamer dus kan zelfs gebeld worden..(a)
Verder heb ik gister geschilderd op mn werk.. ze gaan de receptie verbouwen!
Verder ga ik zo dan echt boeken voor schotland en Ierland.. al hebben we nu het idee om met de auto te gaan.. is mischien nog wel voordeliger!

ik moet ook nog even een felicitatie doen.. Ome Joost nog GEFELICITEEEERD!!

Ik moet weer gaan.. volgende week zet ik weer wat neer!!

CHEERS!!

  • 31 Oktober 2007 - 17:11

    Sarah:

    Heey chick, heb je al veel gesproken vandaag maar toch even een reactie op je verhaaltje want dat vertel je allemaal altijd zo leuk :P:P!!

    Heel veel pleizer vanaaf bij uitgaan met Halloween (beetje te scary voor mij :P hihi); ga je nog verkleedt :P?!!

    En je bent wel lekker sportief bezig he ;)!

    Nou meiss wij gaan zo lekker macaroni eten (A)!

    Spreek je snel weer meissiee ..

    Ik hou van je XXXXX

  • 31 Oktober 2007 - 17:45

    Marit:

    Poeh he.. wat een verhaal..
    maar volgens mij mist er niks.. en ben blij dta je het leuk vond.. en ik vond het ook heel leuk bij jou! het leuke is.. dat als je nu ergnes of over iemand praat.. ik ook weet waar het over gaat.. zoals de receptie enzo.. dan wie ik het weer helemaal voor me:)Dikke kus Marit!

  • 31 Oktober 2007 - 18:02

    Gabor:

    Lieve Jolanda,

    Bedankt voor je lieve kaart........... Nu weet ik een beetje hoe het hotel eruit ziet, ben blij dat het goed met je gaat en je zo genoten hebt van papa, mama en Marit. Gelukkig kom je de 30e even naar Nederland fijn dat ik je dan even kan zien ... en knuffelen !!

    Dag habibi Jolanda !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Engeland

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2008

Last message..

03 Maart 2008

Last Week!

21 Februari 2008

Nieuw Nichtje!!

09 Februari 2008

GEBOEKT!!

31 Januari 2008

nog 41 nachtjes!!
Jolanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 50095

Voorgaande reizen:

14 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Israel en Palestina

07 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Suriname

09 September 2007 - 15 Maart 2008

Engeland

18 Februari 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: