Santa Claus is coming to town! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu Santa Claus is coming to town! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

Santa Claus is coming to town!

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

01 November 2007 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Ik ben iets heel belangrijks vergeten te zeggen...

*MERRY CHRISTMAS*

Haha.. het is niet te geloven maar het is hier al volop kerst..
Het programma in mijn hotel vanaf deze week is.. Dinsdagavond Kerstavond.. woensdag is het Christmas Day en donderdagavond is het Oudejaarsavond.. en dat de komende 2 maanden..
Kerst hier is dus echt niks bijzonders.. zoals mn manager al zei..
Christmas is just another day!

Mja dat houdt dus ook in dat ik vanaf nu met een kerstmuts oploop.. Jingle Bells zing en MicePie en ChristmasCake eet.. Haha echt niet te geloven.. zelfs de straten zijn al met lichtjes en alles versierd!
Dat is dus Kerst in Engeland.. gewoon 2 maanden lang.. Haha

Okee dat moest ik dus nog even vertellen..

Cheeeers!!

  • 01 November 2007 - 18:31

    Jenny:

    hoi hoi, en waar blijft de foto met kerstmuts op en een passend muziekje op de achtergrond op je site?

    Leuk je berichtjes en fijn dat je het zo naar je zin heb!! fijne kerstdaaaaaaaaaagen toegeewenst!!! (2 maanden lang)

    gr Jenny

  • 01 November 2007 - 20:10

    Tante M:

    Lieve Jo,

    Dat is lastig een sinterklaasgedichtje voor mij maken met een kerstmuts op!
    Geniet er maar van, het geeft veel gezelligheid al die lichtjes.
    SintMaarten moet eerst nog langs komen hier.

    Doegie, dikke kus tante Marga

  • 01 November 2007 - 20:49

    Juudje:

    I Wish you a mery christmas, i wish you a mery christmas i wish you a mery christmas and......a happy new year!! Dat happy new year voelt nog helemaal ver weg ;) Geniet ervan meid, ik vind het wel wat als ik hier langs het tuincentrum rij en al die lichtjes weer zie denk ik, gezellig!!

    En idd wanneer plaats je weer eens foto's doegiee xx

  • 01 November 2007 - 22:18

    Mama:

    Ben ik even blij dat ik in Nederland woon je zal 2 maanden kerst moeten vieren ....en met een muts moeten lopen...;)
    Maar geniet er maar lekker van het heeft ook wel weer wat...

    XXX mama.

  • 02 November 2007 - 11:12

    Jelte:

    Goedemiddag alweer lieve schat.
    Prachtig de en je verhalen.
    Ben blij dat alles goed gaat bij en met jou.
    Wil soms wel even met je ruilen, voor mijn Engels, moet daar ook weer mee an de slag.
    We zien het wel, msschien op een andere manier een paar weken naar GB, uitwisselen met collega's misschien.
    Mocht het er allemaal van komen, hoop ik bij jou in de burrt.
    Groeten, Veel plezier met de puntmuts en zingse.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jelte.

  • 03 November 2007 - 22:44

    Oom J Te W .:

    Ik zie jou wel als "kerstprinses" door het hotel lopen. Ik neem aan dat je die muts snachts ook op houd. Leuk om je enthousiaste verhalen te lezen. Bewaar nog maar wat voor 30 november, dan hopen we je uiteraard te zien.
    Ik wens je een fijne zondag toe, en een plezierige werkweek.

    Merry Christmas and a happy new new year!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Engeland

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2008

Last message..

03 Maart 2008

Last Week!

21 Februari 2008

Nieuw Nichtje!!

09 Februari 2008

GEBOEKT!!

31 Januari 2008

nog 41 nachtjes!!
Jolanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 50136

Voorgaande reizen:

14 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Israel en Palestina

07 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Suriname

09 September 2007 - 15 Maart 2008

Engeland

18 Februari 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: