GEBOEKT!! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu GEBOEKT!! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

GEBOEKT!!

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

09 Februari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Ja ja.. Bas en ik hebben geboekt voor THAILAND!! Het is nu dus allemaal officieel.. wij vertrekken 8 juni vor 27 dagen naar Thailand waarbij we ook nog een paar dagen door Laos trekken.. en we hebben er zin in!!! Haha..
Maar voordat het allemaal zo ver is...
eerst nog de laatste paar weken hier in Engeland volmaken.. Amandine, de hoofdreceptioniste is weer terug.. Gelukkig!!
We zouden afgelopen week een nieuwe receptioniste erbij krijgen maar die belde 2 dagen van te voren af dat ze niet meer kwam, ze ging ergens anders werken..
Dus nu komt Tatiana, een slowaaks meisje die eerst bij de bar werkte bij de receptie werken. Erg leuk meisje dus dat moet gezellig worden!
Morgen ben ik lekker vrij.. dus dan gaan we het Chinees Nieuwjaar beleven, zonder RAT.. voor duidelijkheid.. ik had het verkeerd begrepen we gaan geen rat eten... maar het is het jaar van de rat..
Gelukkig maar! En dan ga ik daarna naar Amandine en dan gaan we Crepes.. op ze Frans en PANNENKOEKEN op ze Nederlands eten!!
Maandag begint dan weer een nieuwe werkweek.. of nja een nieuwe werkweek, het gevoel van doordeweeks en weekend ben ik aardig kwijt moet ik zeggen omdat het elke week weer verschilt wanneer ik vrij ben..
Heb het eerlijk gezegd wel een beetje gehad met het werk.. elke dag die zeurende oude mensen.. (met alle respect voor de wat ouderen die dit lezen (a)...)
Maar het zijn nou eenmaal ouderen die hier komen..!!
Nja 7 maart is mn laatste werkdag al dus niet teveel meer zeuren! Dan komt Sarah lekker een paar dagen en dan kom ik daarna alweer naar huis!
Zal nog even een volledig lijstje naar huis sturen wat ik allemaal verwacht.. De kruidcake heb ik al geregeld.. die staat al klaar de 12e.. he mams!!
Dus Vera.. 12 Maart kom ik naar huis!
Nou dat was het wel weer voor deze week.. heb afgelopen week niet zo heel veel spannends beleefd..

Xx

• 10 Februari 2008 - 08:49

Marit:

Jootje..!(L)

Wouw.. dat gaat nu toch wel echt snel!
    7 maart. maak er de laatste weken nog iets heel leuks van!

Kusje..(K)

• 10 Februari 2008 - 12:12

Sarah:

Vetjesss van Thailand .. Leuk vooruitzicht :)!!

maar nu nog ff volhouden meissie ..
    en dan 7 maart gaan we engeland nog ff rockee voor een paar daagies :P

en gelukkig nieuwjaar en beste wensen in 4000 nog wat ;)!!

lovee youu (L)(K)

• 10 Februari 2008 - 12:40

Judith:

Hey meis, nou ik heb je vrijdag nog gesproken, maar toch nog even een berichie. Lekker man dat de reis naar thailand is geboekt, heb je weer wat in het vooruit zicht ;) Als je weer in Nederland bent kom je maar een keertje stappen in Utereggg :D Lijkt me gezellig.. Liefs Juudje

• 10 Februari 2008 - 17:55

Esther:

Daagg lief zusje,

Ik begin ook al aardig jaloers te worden over het feit dat jij naar thailand gaat met Bas en ik niet..:( maarja sommige mensen doen gewoon aan school he..;-)hahah.. nou ik kijk nu al uit naar de 12,,;-) Werkse morge.. (K)

• 10 Februari 2008 - 18:39

Jenny:

hoi,

houd je site aan tot in thailand? Want ook dat willen we mee beleven! 't jonge nog even en dan ben je weer op hollandse bodem, inmiddels heb je een boel meer gezien dan mij. En dan nog naar thailand, echt leuk! succes nog even een paar weken en sterkte met de zeurende ouder wordende mensen.

gr Jenny

• 11 Februari 2008 - 10:48

Oma En Opa Van Limpt:

Lieve Jolanda,
    Nog maar 30 nachtjes slapen en dan zie je ons weer.Want ook wij zijn dan van de partij natuurlijk.Wat wordt onze opdracht?Spaghettie maken?
    Hoe was de chinese jaarwisseling?Wat heb je gegeten ter ere van de rat.
    Fijn dat Sara nog een paar dagen komt in maart
    Veel sterkte met je werk de komende weken(met al die zeurende mensen)
    Veel liefs, een oude zeurende opa en oma.
    Of geldt dat niet voor ons?Haha.

• 11 Februari 2008 - 10:54

Opa En Oma Van Limpt:

Lieve Jo,
    Geweldig je reis naar Thailand met Bas,is dat Bas van de reis met Esther?
    Je wordt een echte wereld reiziger ster. Opa en oma.

• 11 Februari 2008 - 19:09

Col En Sab:

He jolanda, afgelopen zaterdag hebben we ff zitten kletsen met je moeder op de verjaardag van tante els. Echt leuk om te horen wat je allemaal doet. Leuk om je site ff te bekijken.
    We vonden het leuk om je site te bekijken en kregen van je moeder het adres. We zouden eigenlijk gisteravond een berichtje achter laten, maar dat lukte even niet. Vandaag moesten we wel, want je moeder ging kijken of we ook echt een bericht achter zouden gaan laten hahaha. Dus bij deze;)
    We wensen je nog heel veel plezier, straks ook in thailand en frankrijk... en hopen natuurlijk dat je snel kunt beginnen aan de medicijnenstudie!
    dikke kus vanuit het altijd mooie zonnige ijmuiden;)
    Colinda en Sabrina Korf

• 11 Februari 2008 - 19:25

Martien:

hey, jo,
    gaaf joh, dat het gelukt is om te boeken!
    't Moet erg mooi zijn in Thailand.
    Nog veel sterkte met je werk,(ik houd erg van zeurende oude mensen;),
    Nog een maandje dat moet te doen zijn?!

groetjes,de vossen

• 12 Februari 2008 - 09:55

Nelleke Wolting:

Hoi die Jolanda,

"Stiekem" heb ik je al die tijd gevolgd, heerlijk die verhalen en nu ben je al bijna klaar daar en dan op naar Thailand, spannend weer zeg.
    Nou sterkte nog de laatste weken en geniet nog ff van Engeland.

Groetejs Nelleke en de rest

• 12 Februari 2008 - 14:56

Mama:

Nou meid je papieren zijn binnengekomen vandaag van de reisorganisatie om naar Thailand te gaan wordt nou allemaal wel echt hoor !!
    Zie uit naar de 12e de kruidcake komt goed...;)

XX Mama.

• 12 Februari 2008 - 14:58

Buurman/buurvrouw :

Hallo Jolanda,

Wat een plannen meid om zo'n eind weg te gaan....
    Hopelijk hou je dan ook een site bij :) dan krijgen we die wel weer van je ouders veel plezier nog even voor je het weet ben je weer thuis.

Groetjes Fam Janssen

• 15 Februari 2008 - 16:30

Jos En Diana:

hai meissie,
    Had je onze mail nog gehad ??
    Hoor dat je 12 maart naar huis komt we zullen je met open armen ontvangen ik hardloop nog staads 1x per week met je moeder . ga je ook mee ?

Liefs De buurtjes.