Nieuw Nichtje!! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu Nieuw Nichtje!! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

Nieuw Nichtje!!

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

21 Februari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

TITUS EN SONJA: nogmaals VAN HARTE GEFELICITEERD met SARAH!!
Zodra ik weer terug ben kom ik snel een keer langs om dr te bewonderen!!

Dat het hotel in januari verbouwd werd was bij iedereen al bekend maar vandaag zijn dan ook eindelijk het grootste gedeelte van de nieuwe meubels aan gekomen.
De balzaal en bar hebben nu allemaal nieuwe tafels en stoelen wat er veel beter uitziet!

Deze week had ik maandag al mn vrije dag en het was toen heerlijk weer.. ben toen lekker over het strand naar Compton Acres gelopen. Dat is een hele grote tuin met allerlei verschillende tuinen daarin.. Allemaal hele mooie foto’s gemaakt die ik lekker niet meer op de site ga zetten anders heb ik niks meer te laten zien als ik thuis kom.. Haha

Inmiddels nog 2 weken en dan komt Sarah.. volgende week ga ik nog 2 dagen samen met Bas, die bij zn tante in Birmingham is, Merijn bezoeken in Oxford!! Aangezien die tot een uur of 5 op school zit en ik al om half 11 ’s ochtends aankom heb ik mooi de tijd om daar nog even te shoppen..(H) en natuurlijk de universiteit te bekijken!

Verder was Jamie gister jarig.. is 27 geworden.. al dacht ik dat ie al 42 ofzoo was.. (a) Dat hadden we ’s avonds nog even in de personeelskamer gevierd.. en verder heb ik niet zoveel gedaan deze week..

Een veel korter stukje dan normaal, maar heb even niks meer te vertellen.. Sorrie!

Kus Jolanda

  • 21 Februari 2008 - 15:33

    Sarah:

    kort maar je laat wel weer ff wat van je horen!
    Ik bel je morgeaaf ofsoo ffies okeeii?

    See you in two weeks honeyy
    (L) youuu

  • 22 Februari 2008 - 08:50

    Mama:

    Lieve Jo,

    Shop je niet te veel meer.... het moet allemaal nog wel in je koffer passen ;)Heel veel plezier in Oxford,doe Merijn en Bas de hartelijke groeten.

    XX

  • 22 Februari 2008 - 10:33

    Marit:

    Jootje:D

    Ik heb er nu ook wel zin in hoor..! dat je weer komt.
    enne.. van mij mag je nog flink wat shoppeen.. als je zorgt dat ik het ook pas..
    haha..

    Dikke kus je zusje

  • 22 Februari 2008 - 19:24

    Kim:

    Hey yo, gefeliciteerd met je nichtje! ik heb er ook weer eentje bij, is de 20e geboren.
    shop je idd niet te veel, anders moet sarah een hele lege koffer speciaal voor jou meenemen!
    haha..

    ik zie je snel!!!!!

    liefs, kim

  • 22 Februari 2008 - 19:39

    Bonnie:

    Hai Jolanda,

    Hoorde van je moeder in de winkel dat je 12 maart thuis komt wat gaat de tijd snel..
    Kom maar weer lekker ook even bij de C1000 werken voor je naar Thailand gaat ;)

    Groetjes Bonnie X.

  • 22 Februari 2008 - 21:45

    Sanne:

    Hej Jolanda,
    Ik kwam toevallig op je site terecht. Ik zit sinds 2 weken ook in Bournemouth voor mijn stage voor 6 maanden. Ben nu al verliefd op Bournemouth, maar heb je nog tips? Hihi. Je kunt ook op mijn site kijken: sanneboeve.waarbenjij.nu
    Las dat je ook in een hotel werkt? Welk hotel? Ik in het Royal Bath Hotel..
    Nou, ik hoor wel van je :)
    Xx Sanne

  • 23 Februari 2008 - 10:03

    Tante M:

    Ben zo trots dat ik de oma mag zijn van dat prachtige en zo lieve nichtje!!!!!
    We gaan met z'n allen aftellen en wat zal het heerlijk zijn als je er weer bent!
    Geniet nog maar even, want het zal vast wel weer wennen zijn hier.
    Lekker weer zo'n heerlijk zondags ontbijtje ha ha.

    Dikke kus van tante (en oma) Marga

  • 23 Februari 2008 - 15:45

    Esther:

    Heej zusje van me..

    Heb je vanmorgen nog heerlijk gesproken hahah.. nou nog maar 18 nachtjes en dan ziet ik je weer.. ben nu lekker aan het werk.. ;-) en jij ook nog twee urtjes dacht ik.. dus werkse nog even en we smsen wel weer.... (K)

  • 23 Februari 2008 - 23:10

    Irene:

    Lieve Jolanda,

    Geniet nog even lekker want voor je het weet ben je weer in Almere...
    Hoop je gauw te zien,

    Groetjes Irene.

  • 24 Februari 2008 - 18:18

    Tante Ineke:

    Lieve Jo

    Het einde is voor jou in het zicht en wat lijkt het me leuk dat je nog even een uitstapje naar oxford maakt. Sterkte met de afronding en het afscheid nemen van je collegas, churchpeople en iedereen waar je wat mee gehad hebt.
    Geef aandacht aan je afscheid want dan kun je het goede en waar je van geleerd hebt meenemen.

    We zien elkaar "soon"

    tante ien

  • 25 Februari 2008 - 09:32

    Judith:

    Heei jootje, nog even en dan zit het erop, eerst saar die nog even langs komt en dan is het echt afgelopen.. Ik hoop echt voor je dat je toegelaten word voor geneeskunde!! ik was het weekend bij Joanne, in haar huisje ga nu naar Utrecht toe en heb heerlijk de hele week vakantie. We spreken elkaar soon.. Liefs Juud

  • 29 Februari 2008 - 19:59

    Bas En Esther:

    Dag lieverd,

    Hoe is het met me zusje, nog een paar daagjes meid en dan ben je weer lekker hier bij ons..! Gaan we weer allemaal leuke en gezellige dingen doen! Heb er helemaal zin in, we hebben vanmiddag afscheid genomen van daisy.. In le baron, nog even lekker een wijntje genomen.. hihi.. en nog cadeautjes gegeven..! heel erg gezellig, dus die vertrekt nu zondag.. en dan kom jij alweer bijna terug.. ik had nog even aan bas gevraagd van wanneer jullie terug komen en dat is inderdaad 5 juli en ik ga dan de 9e weg dus dan hebben we nog wel even..!! We hebben vanavond lekker zuurkoolschotel gegeten bij bas thuis was erg lekker dus je hebt wat gemist.. gister gala feest gehad was echt best wel leuk, het viel alles dan behalve mee..;-) haha en me jurk stond ook nog wel dat je dacht je kan er mee door.. hih... nou meis we gaan even koffie drinken en we bellen van de week wel ffies...

    dikke kusj!!!!

  • 02 Maart 2008 - 15:10

    Opa En Oma Van K.:

    Hai Lieve Jo,

    We kunnen bijna niet meer wachten hebben zin in de 12e..... ;)
    Jij vast ook wel Tot snel geniet nog maar even lekker !!

    Liefs Opa en Oma.

  • 03 Maart 2008 - 16:42

    Judith:

    Heeii jootje,
    nog even en ben je weer gewoon hier.. ik ga vrijdag sarah naar schiphol brengen en dan woensdag ga ik weer naar schiphol om jou op te halen :)
    begreep van esther dat het dan donderdag men word?? Gezellig even als vanouds!! Kom je snel naar Utrecht?? lijkt me gezellig..

    Dikke kus en veel plezier het wknd met Saar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Engeland

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2008

Last message..

03 Maart 2008

Last Week!

21 Februari 2008

Nieuw Nichtje!!

09 Februari 2008

GEBOEKT!!

31 Januari 2008

nog 41 nachtjes!!
Jolanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 50151

Voorgaande reizen:

14 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Israel en Palestina

07 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Suriname

09 September 2007 - 15 Maart 2008

Engeland

18 Februari 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: