Savoy.. Savoy.. Savoy.. - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu Savoy.. Savoy.. Savoy.. - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

Savoy.. Savoy.. Savoy..

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

22 Oktober 2007 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Goedemiddag allemaal,

Ik ben verhuisd naar mn hotel.. (Savoy hotel..) dus werk, woon en leef nu in het hotel.. Haha Nee hoor het valt best wel mee..
Het gaat beter dan ik had gedacht.. begin me al thuis te voelen daar.. vandaag wat leuke dingetjes gekocht voor op mn kamer.. dus ga straks mn kamer leuk inrichten, foto's ophangen..
Morgen komen papa, mama en Marit..:D:D en die nemen ook mn dekbedovertrek mee dus dan wordt het helemaaal MIJN kamer!! Haha..
Vandaag de maintenance person al naar mn kamer gestuurd, licht in de badkamer was namelijk stuk en mn raam ging niet open..:S Best wel handig hoor dat ze voor dat soort dingen ook iemand rond hebben lopen!!
Ben van het weekend samen met Loes naar een balletvoorstelling geweest: Snow White.. was heel leuk!!
Afgelopen zaterdag hebben Loes en ik voor onze huisgenoten boerenkoolstamppot gemaaakt..:D haha was ook heel erg lekker!
's avonds was inderdaad de finale Engeland-South Africa.. en gelukkig viel de sfeer nog mee nadat ze verloren hadden!! we hadden een klein feestje bij ons thuis omdat het de laatste avond in dat huis was!

Santa Claus is coming to town!! hmm ja inderdaad een beetje heel erg vroeg.. maar vanochtend zijn ze in het hotel begonnen met de kerstversieringen op te hangen.. vanaf nu dus ook Kerstmuziek..:|
En verder.. deze week zal wel heel snel voorbij gaan en dan is het al weer vcolgende week en ben ik hier al 7 weken.. ja ja de tijd gaat echt snel!

We hebben lootje getrokken dus kan ook bezig gaan met gedichten schrijven..want Sinterklaas wordt natuurlijk wel gevierd..:D

Loes, ik en misschien de zweedse jongens en misschien nog maar plannen een trip in januari om rond te reizen in Schotland en Ierland voor ongeveer 2 weken!! Lijkt me ontzettend leuk.. misschien kunnen we wel Farmstay (logeren bij de boer) doen! Zou wel gaaf zijn..
Nou ik ga weer.. was zo slim mn accu niet mee te nemen dus mn laptop valt bijna uit..(a)
Tot over een week ongeveer weer!!

Liefs Jolanda

  • 22 Oktober 2007 - 14:44

    Sarah!:

    Heey lieverd,

    Gelukkig maar dat het hotel bevalt! Al zin in morge? Je mama gaat net weg bij ons :)! Zo'n tocht is volgens mij echt heel erg leuk en gezellig bij de boer slape :P!!

    Zo 7 weken alweer..Gaat best snel hé?!
    Kheb gisteren naar Landal een mail gestuurd of ze mssn konden zegge wanneer ik wat zou horen over een plaatsing en gelijk reactie trug dat die vrouw erachteraan zou gaan! Ben dus benieuwd, afwachten maar weer!!

    Ga nu ff hardlopen en spreek je snell!!Veel plezier de aankomende dagen met je paps, mams en marit!!

    Kussiejj LOVE YOU !!

  • 23 Oktober 2007 - 08:44

    Judith:

    hey jootje, nog even en je paps, mams en zusje zijn er.. Gezellig!! Leuk toch kerst muziek en lichtjes ;) Kan er niet vroeg genoeg mee beginnen!! Als ik al je verhalen lees, begin ik soms wel een beetje jaloers te worden hoor. Heerlijk lijkt het me zo lekker weg van alles en allemaal nieuwe mensen en dingen ontmoeten.
    Ik heb er dan ook zeker bewondering voor dat je het nog steeds volhoud en het zo ontzettend naar je zin hebt!
    Wie weet kom ik toch nog wel met Esther mee.. Geniet van je familie deze week en ik spreek je snel weer.. knuffel van mij

  • 23 Oktober 2007 - 10:33

    Buurman/vrouw Jansse:

    Hallo Jolanda

    We horen dat alles nog steeds goed met je gaat wat heerlijk voor je.
    Ga jij nu je ouders ontvangen achter de balie ??
    In nederland is het erg koud maar wel lekker af en toe een zonnetje..

    Nou meid veel plezier en de hartelijke groeten van ons.

  • 29 Oktober 2007 - 18:08

    Alexandra:

    Hey meid alles nog een beetje leuk daar hahahaha
    en valt het nou wel mee allemaal???!?!?!!!

    hier is alles goed wel koud en regen natuurlijk

    nou ik hoorvan je xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Engeland

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2008

Last message..

03 Maart 2008

Last Week!

21 Februari 2008

Nieuw Nichtje!!

09 Februari 2008

GEBOEKT!!

31 Januari 2008

nog 41 nachtjes!!
Jolanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 50158

Voorgaande reizen:

14 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Israel en Palestina

07 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Suriname

09 September 2007 - 15 Maart 2008

Engeland

18 Februari 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: