weer een week verder.. - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu weer een week verder.. - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

weer een week verder..

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

15 Oktober 2007 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Volgens mij heb ik echt heel veel te vertellen..
Als eerst.. Ik moet verhuizen!
vorige week maandag nadat ik jullie net weer op de hoogte had gesteld kwam ik thuis en lag er een brief op mn kamer! Dat ze aan het huis gaan werken, dus dat iedereen de 21e het huis uit moet zijn! Iedereen geschokt in het huis..
Er stonden op die brief wel wat alternatieven maar allemaal vrij ver hier vandaan!
Afgelopen week dus op kamerspeurtocht geweest.. Nog niet echt iets gevonden!
Gelukkig kan ik in mijn hotel intern gaan wonen voor maar 20 pond per week.. en dan heb ik mn eigen kamer (wel onwijs klein..) eigen badkamer.. als het goed is ook tv.. Alleen geen internet.. en geen mensen om me heen!
Nja gelukkig wonen de meeste mensen die ik hier ontmoet heb niet zo heel ver hier vandaan, dus is makkelijk afspreken!
En er woont een collega van mij ook in het hotel waar ik wel goed mee op kan schieten dus kan ook altijd nog bij hem aankloppen!
En 1 groot voordeel.. alle maaltijden zijn inbegrepen, dus hoef vanaf nu niet meer te koken..!!
Dit houdt dus ook in dat ik een nieuw adres heb!

Miss Jolanda van Keizerswaard
Savoy Hotel
West Hill road
Bournemouth BH2 5EJ
United Kingdom

Waarschijnlijk verhuis ik ergens deze week! Ga morgen dus maar mn koffer pakken!

Verder hebben Loes en ik van de week wentelteefjes gebakken.. ERG LEKKER haha

Vrijdag kwam Kim hier.. zijn we lekker uiteten geweest bij de Italiaan.. daarna gezellig wat met de Zweedse jongens in de keuken gezeten.. daarna nog een film gekeken.. en natuurlijk laat naar bed gegaan! Zaterdag zijn we wezen shoppen.. en dus gelijk wat van Bournemouth laten zien! 's avonds rijst met saus gemaakt.. niet helemaal goed gelukt.. de rijst was lekker klef Haha..
Daarna naar Clementine haar huis gegaan.. met hun naar een pub om RUGBY te kijken.. de finale tussen Engeland en Frankrijk.. en natuurlijk was ik voor Frankrijk Haha Daarna nog even naar een andere pub wat collega's opgezocht.. en toen maar wat eerder naar bed gegaaan!
Zondagochtend een lekker Engels ontbijtje gegeten.. Dat moet je natuurlijk geproefd hebben als je hier komt! Dus papa, mama en Marit.. bereid jullie maar alvast voor..!!!
Nja daarna nog even naar het strand gegaan want het was ook hier gister heel erg mooi weer..
En daarna alweer afscheid genomen.. Ik toen 's middags naar de kerk gegaan.. was weer erg gezellig! we hadden deze keer een Africaanse lunch.. Maar toch wel beter dan wat Esther allemaal vertelde van wat ze daar at Haha..
Na de kerkdienst nog even met 2 mensen van mijn groepje (we waren nog maar met zn drieeen.) naar het strand gegaan.. tot de zon verdween want toen werd het wel koud! Toen dus maar terug gegaan naar mn appartement.. gelukkig was Loes thuis want die had ik ook al een tijdje niet gezien of gesproken.. DUs toen hebben we alle restjes bij elkaar gepakt en heb ik samen met Loes en Kathleen gegeten.. Pizza met pastasalade! Was nog lekker ook! Daarna zijn we nog even een rondje gaan lopen want ik moest nog pinnen.. en daarna nog even een McFlurry gehaald..
En nu is het dus alweer maandagmorgen en ben ik hier alweer 5 weken!
Volgende week komen papa, mama en Marit dus.. en een maand later ga ik alweer een paar dagen naar Nederland! Opa's feestje vieren en natuurlijk even sinterklaas vieren Haha..

Dikke kus Jolanda

  • 15 Oktober 2007 - 11:48

    Judith:

    hey jootje
    dus je moet verhuizen?? doe je goed.. wel balen dat je dan een kleinere kamer krijgt, maar aan de andere kant ook wel weer lekker dat het in het hotel is.
    Ik ben nu op school, vanmorgen rekenen en taal gehad, begin em al behoorlijk te zweten voor de toets. donderdag komen er 2 meiden uit de klas bij mij en es en gaan we gourmetten en het nacht leven op donderdag van utrecht even bekijken.. succes met verhuizen en ik spreek je wel weer op msn van de week?!? Groetjes xxx

  • 15 Oktober 2007 - 14:11

    Opa En Oma Van K.:

    Dag Lieverd,

    wat leuk dat je de brief ontvangen hebt [vertelde mama] het gaat nog steeds goed zo te horen...In het hotel wonen heeft ook vele voordelen kun je lekker sparen en niet koken ;) alhoewel jij ook wel van koken houdt..zijn benieuwd of het wonen in je eigen hotel bevalt.
    Wij een druk maar gezellig weekend gehad heerlijk weer hier...

    veel liefs Opa en Oma.

  • 15 Oktober 2007 - 15:01

    Sarah:

    Heey Lieverd,
    5 weken alweer!Gelukkig kom je over 4 weekies na NL :D! Klinkt allemaal weer heel erg nicee, en tis ook wel handig dat je in je hotel kan slapen alleen minder dat daar verder dus (op 1 iemand na) niemand is =(!Wanneer mag je je oude kamer dan weer op??
    ME TOPP was wel goed he(A):P!! Verder me stage nog niet afgerond..Nog steeds niks truggekregen, wordt best ongeduldig maarja, wacht nog maar ff :)!
    Ben net na de kapper geweest en heb weer een pony en veel lagen, morge gaat Ly het verven :P:P!!
    Klaat je wel zien via de webcam ;)!!

    Nou meis, sterkte met verhuizen deze week en kspreek je snel!!

    Ik hou van jouuu xxxx

  • 15 Oktober 2007 - 16:07

    Jenny:

    Hoi,

    In het hotel met eten lijkt ook wel weer gemakkelijk. Is het tijdelijk en kan je daarna weer terug naar waar je nu zit?

    Het voordeel van heel erg klein(in het hotel) is dat je daarna er alleen nog maar op vooruit kan, tenminste wat betreft de ruimte. Ik volg al je berichten. Wat gaat de tijd snel, alweer 5 weken!!! Nou tot over een week of wat in nederland en hou ons op de hoogte

    gr Jenny

  • 16 Oktober 2007 - 14:42

    Mama:

    Zijn we misschien toch nog met zijn allen in het hotel...gezellig hoor !!Engels ontbijtje lijkt ons heftig en/of Marit het lust ?? we laten ons verrassen...;)Wat gaat de tijd snel...Als je zegt nog maar een week weg te zijn geloven we het ook....

    Nou meid tot over 7 nachtjes !!
    Dikke kus mama.

  • 17 Oktober 2007 - 15:10

    Joanne:

    Hey Jo!
    alles Goed? Met mij gaat t goed?
    Ik ben net terug uit Antwerpen!
    Daar lekker wezen winkelen!
    Ik wilde even zeggen dat ik altijd al je verhaaltjes lees, ook al reageer ik niet op! Ben beetje druk met School, toetsenweek Komt eraan!!
    Have Funn XXXX jo

  • 18 Oktober 2007 - 16:24

    Jacomien:

    Hoi Jolanda,
    Ik kijk voor het eerst op jouw site. Ik ben een congresvriendin van je moeder. Zo te horen heb je het best leuk daar. En gelukkig komt je familie even over om jou te bezoeken. En ja, met Sinterklaas - Kerst toch ook wel?- wil je graag thuis zijn. Een prachtige ervaring in je leven. Van harte gegund. Hartelijke groet van een vriendin van je moeder. Hoe gek kan het gaan!! Ik vind jullie te gek dat dit allemaal kan via de website!!

  • 19 Oktober 2007 - 14:49

    Irene:

    Lieve Jolanda,

    Hoor dat alles nog steeds goed met je gaat en je ouders en Marit je dinsdag gaan opzoeken...ik denk dat ik ook stiekem mee ga in hun koffer lijkt me erg gezellig....
    Nou meisje veel plezier geniet maar lekker van alles.

    XX Irene.

  • 20 Oktober 2007 - 09:40

    Annet:

    Lieve Jo,
    Nou je bedje sliep lekker hoor vannacht...;)wel jammer dat jij er natuurlijk niet was maar ja volgende keer misschien...lekker gewinkeld met je ma en marit en filmpje gekeken..
    Hou je taai je doet het goed !!

    Dikke kus Ann.

  • 20 Oktober 2007 - 14:02

    (ome) Joost:

    Hoi Jo,

    En, ben je je al aan het voorbereiden voor vanavond? Of moet je werken?
    Tenminste, ik neem toch aan dat je ergens naar de finale gaat kijken ...
    'k Hoop voor je dat Engeland wint, want dan zal het wel errug gezellig worden.

    Nou veel plezier vanavond en natuurlijk ook volgende week met je ouders en Marit.

    Groeten,
    (ome)Joost

  • 21 Oktober 2007 - 11:16

    Sascha En René:

    Hoi Jo!

    Sorry dat we nu pas een berichtje schrijven, maar onze pc was ff uit de running, vandaar!
    We zijn erg blij dat je je in iedergeval wel vermaakt, alleen jammer dat je tussendoor moet verhuizen. Ookal leuke kleding gezien daar,en misschien al aangeschaft? hahaha
    Hier gaat alles zn gangetje, kids gaan ook goed, Dilène zegt steeds wat meer woordjes, durft t ook meer te zeggen. Daar zijn we erg blij mee!!
    Ach, strax heb je een kleiner kamertje, maar in princiepe slaap je er hoofdzakelijk op, dus zal je er misschien niet zovaak zijn en hbe je genoeg andere dingen te doen.

    Leuk dat je al veel vrienden hebt, dat is wel zo makkelijk in een land waar je net pas bent!

    ok, lieve groetjes van Sascha, rené & Jenna en Dilène, XXXXXXXX
    tot laters en veel plezier daar! (ook binnenkort met je Opa z`n feestje!!)

    Doeiiiiiiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Engeland

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2008

Last message..

03 Maart 2008

Last Week!

21 Februari 2008

Nieuw Nichtje!!

09 Februari 2008

GEBOEKT!!

31 Januari 2008

nog 41 nachtjes!!
Jolanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 50139

Voorgaande reizen:

14 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Israel en Palestina

07 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Suriname

09 September 2007 - 15 Maart 2008

Engeland

18 Februari 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: