Hi there - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu Hi there - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

Hi there

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

08 Oktober 2007 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Als eerst moet ik nog even een paar felicitaties doen!

Diana GEFELICITEERD met de geboorte van Owen..!! En bedankt voor je kaartje.. Ben echt heel blij voor je!
Riet GEFELICITEERD.. Alweer 19 jaaartjes Haha
Jos.. GEFELICITEEERD.. Geen idee hoeveel jaar inmiddels maar dat zijn er vast aardig wat Haha.. nja oudheid en wijsheid gaan samen, dus dat scheelt weer..;)

Verder doet het internet het niet meer in mijn appartement.. vandaar dat het even duurde voordat er weer een bericht kwam! Want ik denk echt nog wel aan Nederland hoor..;) Ik zit nu in ieder geval in een bar waar je gratis kan internetten, dus moet ik hier voortaan maar heen gaan!
Geen idee waar ik geindigd ben vorige keer.. Maar gister zijn er 3 nieuwe jongens in het huis gekomen.. allemaal Zweeds en kenden elkaar al voordat ze hier in Engeland kwamen! Zijn leuk en aardig!
Verder ben ik afgelopen vrijdag naar een concert van Matt Redman geweest.. Kende hem niet maar was wel leuk! Daarna nog even donuts gegeten in de kerk.. haha was heeel lekker!
Gisteravond met Loes wentelteefjes gebakken.. Ze heeft hier een kookboek met Nederlandse recepten gekocht.. volgende keer wordt het dus misschien wel zuurkoolstamppot.. HMMMMMM LEKKER
Van de week hadden we trouwens een klein feestje in ons huis.. en had ik 's nachts samen met Loes en Jaron pannenkoeken gebakken.. Haha dat was ook super lekker!!
Verder heeft Loes nog een voorraad drop, dus genoeg Hollands eten hier!

Mn werk vind ik helemaal top, heb geen momenten meer dat ik me verveel.. heb zelfs het idee dat als je dit je hele leven zou moeten doen het niet eens zo erg zou zijn! Maar wil nog steeds Geneeskunde doen hoor.. wees maar niet bang!

Verder heb ik vorige week voor het eerst geshopt.. Het is wel allemaal wat duurder hier mjaa.. als je het geld toch hebt.. ik kreeg afgelopen vrijdag alweer uitbetaald.. Dus tja.. haha

Komende vrijdag tot zondag komt Kim Langs.. Dus dat wordt Feesten Hahaa..

Verder was dat het wel weer denk ik.. ik zal binnenkort is een filmpje proberen te maken van mn huis.. en dat op internet zetten.. kunnen jullie precies zien waar ik woon enzoo!!

See you!!

  • 08 Oktober 2007 - 14:23

    Judith:

    hey jootje, klinkt allemaal super. balen dat je internet eruit ligt, ook voor ons kunnen we niet meer je verhalen horen ;) Wel leuk en fijn om te horen dat het zo goed emt je gaat. Ik ben zaterdag met mn ouders, niels versluis, sarah en mannes en mirjam naar Micheal W smith geweest een concert was erg leuk. verder bij gekomen van kamp want dat hadden we vorige week. Es en ik beginnen al helemaal onze plek te vinden in Utrecht en het word steeds leuker!! Leuk ook trouwens voor je dat er nu ook een Nederlands meisje in je huis woont, of had ik dat al gezegd ;) Nou we spreken elkaar!! Kus

  • 08 Oktober 2007 - 14:26

    Esther:

    dag moppiejj,

    nou meis, join the club, want ons internet doet t ook niet meer. michel heeft verkeerd betaald ofzo.. (ggGgrrr) maarja.. thanks voor je mail, echt leuk om te lezen.. wanneer me internet het weer doet of ik meer tijd heb op school ga ik je even terug mailen goed... mij is alles goed, geniet nog steeds van me huisje en alles om me heen..;-) ik spreek je snel..

    ik begin je best wel te missen hoor wijffiej.. kusje

  • 08 Oktober 2007 - 15:43

    (ome) Joost:

    He, wijs man, Matt Redman.
    Trad-ie gewoon in jullie kerk op ? Die is hartstikke beroemd (bijna net zo beroemd als Michael)

    En weet je al wanneer AFC Bournemouth voor de FA Cup moet spelen ?

    Nou, groetjes maar weer.

  • 08 Oktober 2007 - 19:30

    T Anneke:

    hai jo hier een berichtje uit zoetermeer
    fijn dat je zo enthausiast blijft over je werk dat maakt het wel een stuk makkelijker
    denk je wel aan de vitamientjes gezond blijven eten he....
    was het een pop of gospel concert of een engelse jantje smit de plaatselijke held
    groeten en veel plezier daar

  • 09 Oktober 2007 - 12:08

    Gerrit:

    heey jo:),

    gaat top volgens mij als ik dit allemaal zo lees..
    bestaat het leven daar alleen maar uit feesten en nederlands eten??:P
    je hoort vast nog wel van me want ik check jouw siteje steetds vaker:)
    nog 1 dingetje zo gek ben ik dus niet dat ik in de horeca werk?!
    (Mn werk vind ik helemaal top, heb geen momenten meer dat ik me verveel.. heb zelfs het idee dat als je dit je hele leven zou moeten doen het niet eens zo erg zou zijn!)

    heel veel plezier

    kus gerrit

  • 09 Oktober 2007 - 19:23

    Gabor:

    Hi habibi,

    How are you?? i missed you....
    Big big kiss from me....
    I'm happy that everything is allright :)
    Have a good time...

    Gabor XX

  • 10 Oktober 2007 - 14:14

    Mama/papa:

    Lieve Jo,
    Hier prachtig weer papa was vrij vandaag wij heerlijk gefietst in het zonnetje en naar een nieuwe vloer gekeken.Voordat jij terug bent hopen we dat die ligt...
    Nu dus huishouden inhalen.. was het niet de badkamer op woensdag ;)

    XX Ons.

  • 10 Oktober 2007 - 19:00

    Oma En Opa:

    lieve Jo
    wat jammer dat je geen internet verbinding hebt Dat was juist zo gezellig.Leuk dat je bent wezen winkelen.Witte bloesen gekocht?.
    Nu lieverd oma gaat je en brief schrijven lekker ouderwets Maar een brief krijgen is vast ook leuk.
    Opa en ik gaan morgen een dagje naar Antwerpen.
    liefs van ons Opa en Oma.

  • 12 Oktober 2007 - 12:36

    Marit:

    Hey Jo,

    nog 11 dagen en dan zien we elkaar.... heb je ook zo'n zin ?? vanavond vier ik mijn feestje lekker vuurkorf aan etc...Annemieke en Anne slapen hier het weekend dus dat word helemaal TOP !!gaan lekker met zijn drieeen op jou kamer zonder dat ik het hoef te vragen aan je ha,ha...:)
    Jammer dat je er niet bij kan zijn..;)

    Dikke kus Marit.

  • 12 Oktober 2007 - 22:10

    Buurtmonster:

    heee die jootje, tijdje even niets gehoord van me , maar ja ook buurtmonsters hebben het weleens druk, zie dat je van diana een kaartje heb gehad, joh het is zo'n mooi ventje dat wil je niet weten, ben de ochtend daarop meteen even langs geweest, ik was helemaal verliefd op dat kleine ventje waarik toch de adoptie oma van ben geworden, en ik in de toekoms ook nog op ga passen, nou in de buurt is het eng rustig, word ik nu gewoon wakker omdat het zo stil is , geen gillende kids om 7 uur hahahaha, je zus was laatst ook nog even hier, en er is vanmorgen ook nog een school afgebrand , hier om de hoek op de operetteweg.
    nou dat waren de nieuwtjes zo'n beetje en nu ga ik weer verder met druk zijn.
    groetjes meissie doe je best en hou je taai daar
    kusss de enige echte buurtmonster(vraag maar aan je mams)

  • 13 Oktober 2007 - 16:39

    Carin:

    Hey jolanda,

    Fijn dat je het daar zo naar je zin heb!!
    Als ik dit alles zo lees klinkt het wel
    erg gezellig!!
    Fijn voor je dat er ook een Nederlands meisje zit!
    Altijd handig toch.
    Heel veel suc6 en plezier met alles daar!
    kus Carin..

    Ook de groetjes van de rest van de rest hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Engeland

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2008

Last message..

03 Maart 2008

Last Week!

21 Februari 2008

Nieuw Nichtje!!

09 Februari 2008

GEBOEKT!!

31 Januari 2008

nog 41 nachtjes!!
Jolanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 50099

Voorgaande reizen:

14 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Israel en Palestina

07 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Suriname

09 September 2007 - 15 Maart 2008

Engeland

18 Februari 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: