01/10/2007 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu 01/10/2007 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

01/10/2007

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

01 Oktober 2007 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

He is nu maandagochtend.. 10.15 uur en ik lig nog lekker in mn bed!
Ik hoef vandaag pas om 14 uur te beginnen met werken, dus heb de tijd!
Ik zal beginnen waar ik geeindigd was en dat was de onzekerheid over de staffparty! Die zou om 19 uur beginnen en ik zou tot 22 uur moeten werken!

Die dag was het werk trouwens sowieso al leuker! er moesten namelijk dingen voorbereid worden voor vrijdag, dan zouden er weer 'echte' gasten komen! Om een uur of 5 ging iedereen naar huis.. en was het heel erg rustig! Om 6 uur kwam mn manager terug, die was even naar huis gegaan om zich om te kleden! Dus ik half uurtje later alle moed bij elkaar verzameld en op mn manager afgestapt om te vragen of ik ook even naar huis mocht om me om te kleden.. (dan wist ik gelijk of ik de hele avond op de receptie moest blijven of niet..:p) Maar hij zei ja tuurlijk geen probleem!
Dus ik even snel naar huis geweest om me om te kleden..
om 19 uur begon het (het was trouwens gewoon in het hotel..) je kon een drankje bij de bar halen en in het restaurant was een buffet opgesteld! Na het eten ben ik even wezen poolen, wat ik eigenlijk helemaal niet kan.. Al had ik wel 1 keer gewonnen Haha..
en wat later op de avond gingen we met z'n allen dansen! Het was echt heeel gezellig.. en heel handig voor mij want zo leerde ik gelijk iedereen die in het hotel werkt kennen!

Ik hoefde vrijdag pas om 12 uur te beginnen dus kon eerst lekker uitslapen! Die avond had Erik (mijn Duitse huisgenoot) wat mensen uitgenodigd dus hebben we wat in de keuken gedronken enzoo..daarna zijn hun uitgegaan en ik lekker naar mn bed gegaan want was best wel moe!

Zaterdag zijn er twee nieuwe meisjes aangekomen in het huis.. 1 daarvan is mijn kamergenoot.. een Duits meisje Kathleen.. haar kende ik al want zij zat de 1e week bij mij in de klas! Zij was na de 1e week school in een klein dorpje vlakbij Oxford geplaatst om daar te gaan werken.. vond het verschrikkelijk en was met een week weer terug in Bournemouth.. Dat zie je trouwens heel veel! De meeste mensen die buiten Oxford geplaatst worden zijn binnen een maand wel weer terug in Bournemouth! Dus ik ben heeel blij dat ik in Bournemouth geplaatst ben!
het andere meisje dat erbij gekomen is, is NEDERLANDS.. Haha eindelijk wat companie..:p ze heet Loes en woont in Utrecht.. en vind het huis best wel schoon hier.. :| Ach ja dat krijg je als je zo'n smerig studentenhuis gewend bent Hahaha.. Maar het is nu wel wat gezelliger in het huis.. het leeft wat meer zeg maar.. hun zijn namelijk ook wel mensen die elkaar opzoeken.. dus kom je elkaar vaker tegen! Gister weer naar de kerk geweest.. er schijnt komende vrijdag een of ander worship concert te zijn en ze vroegen of ik mee ging.. dus ga daar vrijdag heen.. Of nja tot nu toe moet ik vrijdag tot 20 uur werken.. dus dat probeer ik vandaag te regelen! want we hebben om 19 uur afgesproken! Gisteravond ook nog even met wat mensen afgesproken, was heel gezellig! Loes en Kathleen waren ook mee gegaan!

Ik moet trouwens nog wel even vertellen dat Bournemouth een ontzettend leuke stad is.. waar altijd wel wat speciaals gaande is.. zo liep ik zaterdag door het centrum kwamen er ineens ontzettend veel motoren langsrijden.. een enorme stoet! Zou papa wel leuk gevonden hebben denk ik! Helaas had ik mn foto toestel niet bij me! Een week geleden was er de firegardens in het park voor drie avonden.. van 19 tot 22 stond heel het park onder de vakkels.. was onwijs mooi!
In hetzelfde park treden ongeveer 3 keer per week srtietsen/bandjes op!
Zo is hier altijd wel wat te beleven!
Ik ga nu nog even wat foto's op de site zetten!!

Enne is het weer echt zo slecht in Nederland..? Ik dacht dat het in Engeland over het algemeen slechter was in Nederland.. maar tot nu toe.. Haha het is hier wel bewolkt heel af en toe een miezerbui.. dus geen mooi weeer.. Mja dat ben ik wel gewend..!!

Xxx

  • 01 Oktober 2007 - 10:32

    Mama:

    Wat een leuke foto's!! Zo weet ik een beetje wie wie is.. heerlijk dat het zo goed met je gaat werk ze zometeen ik ga nu naar cursus.
    Enne........ fakkels in het park lijkt mij erg gezellig zo te horen is er heel wat te beleven in Bournemouth ;)

    Liefs Mama.

  • 01 Oktober 2007 - 14:59

    Els Korf:

    Hai Joh. Eindelijk eens een bericht van mij.Ik hoor heel veel van je,maar het is ook leuk om op de site te kijken. Heb nu door hoe het werkt.Zaterdag bij Es en Juud wezen kijken,Was erg gezellig.Zou ook leuk zijn om even bij jou een bakkie te kunnen doen.Maar ja dat is me net even te ver.Toch heb ik een heel goed beeld gekregen van je leven in Engeland door al je foto"s en berichten Heel leuk!!!!!!!!! Je klinkt ook erg enthousiast.Nou meissie het allerbeste maar weer en tot schrijs.Gr. van de Korfen.

  • 01 Oktober 2007 - 16:49

    Buurman/vrouw Jansse:

    Fijn dat alles zo goed gaat nog even en je wil niet meer weg uit het hotel!!
    wel kinderarts worden hoor...
    Groetjes van de buren die het erg leuk vinden je berichtjes via mama te lezen.

  • 01 Oktober 2007 - 17:01

    Ans:

    Hai Jolanda....Ben een collega vanuit de trappenberg en leef altijd mee lief he ?? je moeder verteld dan altijd vol trots [de eerste dagen was ze bezorgd...] maar nu is dat anders..gelukkig maar !!heel veel plezier en een leerzame tijd . ;)

    Groetjes Ans

  • 01 Oktober 2007 - 17:06

    Sonja:

    Hi Jo,

    Klinkt goed allemaal!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt...die kerkdiensten zien er ook super gezellig uit!!

    geniet ervan en werkse

    dikke kus Sonja

    p.s. Groei lekker, alweer op de helft...

  • 02 Oktober 2007 - 09:17

    Juul De Jong:

    He die Jolanda of moeten we straks in het engels met je mailen, hoe gaat het trouwens met de taal?
    Zo te lezen gaat het wel oke daar.
    Aan gezelligheid lijkt het dat je niets te kort komt,fijn voor je.
    Geweldig dat je daar ook een kerkdienst kan bezoeken, ziet er erg vrolijk uit daar.
    Nou meid we blijven je volgen en hou je taai, groeten van ons allemaal en een dikke knuf van Vera.

  • 02 Oktober 2007 - 10:28

    Tante M:

    Hoi lieverd,

    Wat zou ik graag een bakkie bij je willen doen, neem ik een lekkere hollandse moorkop voor ons mee!
    Maar ja......
    Ben blij dat je zo enthousiast bent, heerlijk om je te volgen via de site!
    Nog even en je krijgt je eerste bezoek!
    Als je langer blijft dan januari proberen wij ook de overtocht te maken.
    Veel plezier daar en tot hores!

    Dikke kus tante Marga

  • 02 Oktober 2007 - 18:21

    Jelte:

    Leuk te lezen dat het allemaal goed gaat met je.
    Ik lees af en toe even je verhalen en heb niet altijd tijd om te antwoorden, dan wel een berichtje achter te laten.
    Als er wat te melden valt, dan hoor/lees je het wel.
    Het ga je goed, ik blijf je volgen en tot..............
    Toch een paar xxxxx en ik houd van jou hoor.

    Groeten van hiero naar daaro. Jelte en co.

  • 03 Oktober 2007 - 13:04

    Gabor:

    Deare Jolanda,

    I missed you .....but i here thet you are verry well....i'm happy for you !!

    Big kiss Gabor.

  • 03 Oktober 2007 - 14:59

    Greetje En Greetje:

    Hey Jootje,
    Hoe is issie?
    Oma en ik denken dat je het daar echt wel leuk heb! Gelukkig maar:)
    over dat ene praten we ff over op msn:) daar is het laatste woord nog niet over gezegd(A)
    Whaha dusss
    Heeeeeeeeeeeeeeeeelveel plezier daaro
    Knuffel van mij,,,en een dikke kus van oma!
    Liefs ons!!!

  • 03 Oktober 2007 - 16:41

    Jos:

    he jolan,wat fijn dat het goed gaat met je.Zo te zien heb je het er gezellig met zoveel verschillende nationaliteiten. Even een update voor je: Diana heeft op de 28 sept. een zoon gekregen, Owen.Michel werkt niet meer bij ons, en Jurriaan gaat trouwen.Heel veel groetjes

  • 03 Oktober 2007 - 17:50

    Tante Els :

    Hai Jo, Ik krijg helemaal de smaak te pakken.Leuk om al die reactie "s te lezen.Er zijn veel mensen die juo volgen.Dat lijkt me een lekker gevoel.Hier alles prima.Dit weekend komt Luca voor het eerst een heeeeeeeel wekend logeren.Bar, vind het eigenlijk maar niks maar zij kregen dit aangeboden{naar Istanboel}van jonathan zijn werk.En je begrijpt dat WIJ het niet erg vinden.Hij is alweer bijna een jaar ,wat gaat de tijd toch snel.Dat zal jij ook wel ervaren.Vooral met al die nieuwe indrukken.Fijn dat je het leuk vind.Nou meissie het allerbeste en we denken aan jexx en gr. van de korfen

  • 03 Oktober 2007 - 20:03

    Opa En Oma Van K.:

    lieve Jo,

    Heerlijk dat je het allemaal zo goed doet we vinden het leuk al je verhalen te horen... geniet maar lekker van je concert vrijdag oma zou graag met je meegaan ...vandaag veel regen maar ja het is dan ook herfst !!

    Liefs opa en oma.

  • 03 Oktober 2007 - 21:18

    Esther:

    He zusje..

    Kom net terug van een geweldig kamp met school heb nog nooit zoveel gelachen als de afgelopen 3 dagen mail het allemaal nog wel....;)
    Bij jou gaat ook alles goed zo te lezen...leuk hoor !!

    Dikke kus Essie !!

  • 04 Oktober 2007 - 17:09

    Wil:

    Hey Jol.
    Wat een belevenissen weer, leuk voor je dat er nu ook iemand uit je eigen land is,kan je toch ff dutch kleppen haha
    Bij de grootgrutter c1000 is alles in beweging, we gaan voor de verandering weer kwartetten !!
    en zoals jos al schreef Diana heeft een zoon, leuk he !!
    Nu ik stop voor nu en zoals ik al eerder zei takecare enjoy yourself and be happy !!
    veel groetjes

  • 04 Oktober 2007 - 18:15

    Opa En Oma:

    Lieve jo
    wat leuk dat je morgen naar de
    worschip gaat.Gaan jullie daar psalmen zingen?. of hebben ze daar niet van gehoord.ikbegrijp dat er morgen echte gasten komen. wat is het verschil tussen echte en niet echte gasten?.wij krijgen nu echte gasten. die komen klaverjassen.Opa denkt dat wij winnen. Ik weet het zeker.Jo ik stuur je morgen een mail.
    liefs van ons.Opa en Oma.

  • 08 Oktober 2007 - 08:05

    Wijnanda:

    Hoi!

    Wat leuk dat we je zo toch een beetje kunnen volgen. Ik heb eindelijk die "zegenbede"gevonden, is een beetje lang dus die stuur ik naar je gewone mail!
    Veel plezier en succes bij alles!
    liefs Wijnanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Engeland

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2008

Last message..

03 Maart 2008

Last Week!

21 Februari 2008

Nieuw Nichtje!!

09 Februari 2008

GEBOEKT!!

31 Januari 2008

nog 41 nachtjes!!
Jolanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 50124

Voorgaande reizen:

14 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Israel en Palestina

07 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Suriname

09 September 2007 - 15 Maart 2008

Engeland

18 Februari 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: