Alweer donderdag! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu Alweer donderdag! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

Alweer donderdag!

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

20 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Lieve allemaal,

de tijd gaat veel sneller deze week.. het is vandaag alweer donderdag! en vandaag ben ik vrij.. dus maar is mn eerste was gedraaid! (nog niks verkleurd gelukkig!!) ook even boodschappen gedaan.. vanavond wordt het spaghetti!

verder heb ik gister mn eerste Englsih breakfast gehad! worstjes, gebakken ei, gebakken bacon, gegrilde tomaat, witte bonen in tomaten saus, toast, soort rosti dingetjes.. men het leek wel een heel diner! maar was wel lekker!

Zometeen maar even mn kamer schoonmaken en alle foto's ophangen die ik meegenomen heb! zo wordt mn kamer steeds gezelliger!

gister nog even wat wezen drinken in een pub..was heel gezellig.. weer allemaal nieuwe mensen ontmoet.. ook 2 nederlandse meisjes! Vanavond pub-night georganiseerd door school.. dus wie weet wie ik dan allemaal weer leer kennen!!

Hieronder nog even wat foto's van mn geweldige strand! haha

liefs Jolanda

  • 20 September 2007 - 14:40

    Marit..:

    Heeii Jo!!

    Fijn om te weten dat je het zo naar je zin hebt!
    Met mij gaat trouwens ook alles nog goed! en ik heb het heel erg naar me in in Amersfoort! ik heb maandag al mijn eerste 2 toetsen!

    En trouwens.. ben ik ff blij dat ik niet in engeland een raar ontbijt eet:P maar gewoon een hollands broodje:P
    toen ik dat las schrok ik zeker wel! ik moet er niet aan denken om dat te eten:P
    een slechte eter ben ik dus nog steeds!! whaha..

    Kus Marit

  • 20 September 2007 - 19:34

    An En An Te `z-meer:

    Heeej lieve Jootje,
    We hebben net gezellig je foto`s zitten te kijken, we denken dat je het daar nog wel even uit kan houden,wat natuurlijk niet de bedoeling is,,,Nederland kan ook heel leuk zijn hoor;)
    Er wonen echt zulke leuke mensen in Nederland;) en ook in Nederland mag je engels praten, leuk he;)
    Maar we zijn blij dat je het zo naar je heb daaro!
    Het ontbijt leek ons wel wat minder, BONEN IN TOMATEN SAUS EN DAN S`OCHTENS:o!
    Lijkt ons niet echt lekker,
    Heeeelveeel plezier daar nog!
    En we kijken snel weer op je blog!
    Bigg kissies;) from Holland:)
    We still loving you!

    (8)I`m from Holland wtf you from(8)

    (8) betekent zeg maar die muzieknootjes weet je wel(A)

    With love,
    An and An from sweet-lake-city

  • 20 September 2007 - 20:04

    Tante I. Te W.:

    Hoi Jo

    Wat klinkt dat zeg je eerste was draaien. goed hoor.
    Als ik het strand zie met die mensen in badkleding ben ik erg jaloers. Hoe warm is het daar? Alvast een goed weekend. Succes met werken xxxxxtante ien

  • 21 September 2007 - 11:17

    Ruud:

    Hello Jolanda,

    What a nice breakfast, after eating this I suppose you walk staight to the .......
    I heard the story about that navy man from Esther. He must have spoken some kind off dialect. The foto off the outside off the hotel is nice, is the inside as nice as the outside.

    See you and a nice weekend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Engeland

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2008

Last message..

03 Maart 2008

Last Week!

21 Februari 2008

Nieuw Nichtje!!

09 Februari 2008

GEBOEKT!!

31 Januari 2008

nog 41 nachtjes!!
Jolanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 50102

Voorgaande reizen:

14 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Israel en Palestina

07 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Suriname

09 September 2007 - 15 Maart 2008

Engeland

18 Februari 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: