foto's - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

17 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

De eerste foto's zijn geplaatst! die staan bij het bericht LOVELY!!
ik zal bij de andere berichten ook nog de bijbehorende foto's proberen te plaatsen!

Kus Jolanda

• 17 September 2007 - 09:45

OPA En OMA:

Lieve jo
    we waren heel blij en dankbaar dat je z.n fijne zondag hebt gehad. Dat is een fijne kerk.Daar krijg je geestelijk en lichaamelijk voedsel.Fijn dat je er zo welkom was. Een persoonlijke mail volgt
    Liefs Opa en Oma.

• 17 September 2007 - 14:16

Buurman/vrouw Jansse:

Knap hoor jolanda hoe je het allemaal doet!!
    wij blijven via je ouders op de hoogte heel erg leuk..
    Hartelijke groeten en veel plezier achter de receptie..........

• 17 September 2007 - 16:02

Tante I. Te W.:

Wat een belevenissen. Niet alles is even makkelijk maar gaaf om te lezen dat na een tegenvaller er weer iets heel moois gebeurt. Leuk zo'n kerk met internationale contacten. Benieuwd hoe het in het hotel zal gaan en hoe je kamergenote bevalt. Wie weet kan ze je de SALSA dans leren.

liefs tante i.te w.

• 18 September 2007 - 10:12

Rike:

HEEJ jolanda!! ik zag dat je net op msn was & daar staat je zite in dus d8 zal gelijk ff kijken!! en een berichtje achterlaten! Ik hoop echt dat je een supertijd daar gaat krijgen joh!! en ikz al af ent oe ff je blogs lezen want ik ben wel heel nieuwschierig ernaar!
    Liefs Rike!

• 18 September 2007 - 11:49

T.els En T.caro:

Hai Jo,ik leef wel mee maar ben niet zo cp freac.nu bij t C en zij typt ff voor me HAHA.Ik vraag vaak bij je moeder naar nieuws over je,kan zij ook haar ei kwijt.dag wijffie ! het allerbest en wij zijn trots op je(ook nms t.C

• 18 September 2007 - 18:33

Trinh(c1000):

hoi Jolanda,
    Hoegaat het met je? ben je een beetje gewend aan het klimaat en de omgevin?
    eh !niet zoveel Mac...eten he? hi hi hi.
    we missen je wel hoor,zet hem op en hou vol he",ik zou zeggen tot de volgende keer.

groetjes vn Trinh.
    xxx

• 28 September 2007 - 21:04

Wil (C1000):

Hey Jol
    Wat een belevenissen allemaal, heel leuk om te lezen. het duurde even eer ik je site te pakkken kreeg, werd er een beetje kriegel van dat het niet lukte, maar ik zat steeds bij www. en dat lukte dus niet, maar nu toch gevonden gelukkig.
    Ook ik blijf je volgen hoor!!! ik vind het heel leuk dat je dit bent gaan doen.
    En zo houd je ook nog kontakt met het kikkerlandje.
    Ik zou zeggen, well done, take care and
    becarefull !!
    xxx Wil