16/09/2007 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu 16/09/2007 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

16/09/2007

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

16 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Poeh een drukke vandaag..
vanochtend een uur naar mn appartement gelopen, moest daar om 11 zijn! daar de landlord ontmoet.. Ik heb een hele leuke kamer.. er staan 3 bedden maar ik woon daar met 1 meisje.. er is een onwijs grote inloopkast en een hele mooie badkamer! we hebben een eigen tv + dvd speler op onze kamer! verder heeft hij de rest van het huis laten zien! (maar dat had ik al egzien..)

Daarna naar mn hotel gegaan.. bleek dat ik niet had hoeven komen! ik moet morgen van 2 tot 10 werken.. Aangezien ik vanavond echt verhuis naar het appartement heb ik morgen dus mooi de tijd om mn spullen uit te paken etc.
ook gelijk mazzel met mn werk dat ik daar dus morgen avondeten.. scheelt weer koken!

Vandaag dus maar even de belangrijjkste dingen gehaald zoals brood.. thee.. waspoeder.. Pindakaas..:)

Nadat ik bij mn hotel vandaan kwam beng ik een bezoekje gaan brengen aan een kerk die papa op de lijst had gezet.. Bleek een luther-kerk te zijn en ze waren net klaar met de dienst.. Maar even een praatje gemaakt met wat mensen! is een hele grote kerk maar er waren die ochtend maar 20 mensen.. en geen studenten! Helaas

Ik ben 's middags naar een andere kerk gegaan die zouden om half 3 een internationale dienst hebben (hebben ze trouwens elke zondag!)
Daar aangekomen bleek dat er vooraf aan de dienst geluncht wordt! (gratis verzorgd) dus daar nog een broodje met pastasalade gekregen.. en werd ik toegewezen aan een Koreaans meisje (de helft was daar koreaans en chinees!) ik heb naast haar plaats genomen.. en er was een bandje met zangers en leuke liederen dus dat was leuk!
Ze had me trouwens niet verteld dat ik naar voren moest omdat ik nieuw was.. Haha maar dat ging ook goed ik hoefde alleen maar te zeggen hoe ik heette en waar ik vandaan kwam! En kreeg een kadootje.. Weet eigenlijk nog niet wat want ik heb het nog niet opengemaakt! Na de dienst kwamen er heel veel mensen naar me toe.. dus een praatje met iedereen gemaakt!

En je snapt het niet (tenminste als je wist hoe mn Engels was op school..) maar iedereen blijft zeggen dat ik zo goed Engels spreek..:s Nja dat zal dan wel Haha!!
Na de dienst hadden ze nog soort van bijbelstudie in groepjes.. dus ben ik ook heen gegaan!
Volgende week sondag meot ik alleen werken tot 4 uur.. maar miscchien kan ik wat regelen!

Ik ga zo mn koffers verder klaar maken.. dan eten en dan voor het echie naar mn appartement!

Ik eb trouwens een nieuw Engels nummer:
07942781045.. (Engels mobiel nummer)
hierop kunnen jullie bellen en smsen.. Ik hou mn eigen nummer wel.. alleen staat die dus bijna niet aan.. maar hier blijf ik wel af en toe op kijken!
Ook is mn adres inmiddels duidelijk:

Jolanda van Keizerswaard
West Bay Appartments
West Cliff Gardens, West Cliff
Bournemouth BH25HL

(ik denk dat het zo wel moet aankomen! een precies huisnummer heb ik namelijk niet!)

Bye Bye!!

  • 16 September 2007 - 17:25

    Annegreet:

    Jootje,
    Ooww klinkt allemaal zoooo leuk!
    Ook van die kerk enz!!
    Lijkt me echt gaaf om je daar is op te zoeken,,,Dus wie weet,,,moet ik nog ff vliegmattie hebben, want ik ben niet zo`n bikkel,ga lekker niet alleen vliegen:)
    Nouuuu doeii,,, Ik gaat nog ff weg,,,moet nog mensjes mailen enz,,,druk druk druk(A)
    Kussssssssssssssssssssss greetje

  • 16 September 2007 - 17:38

    T. Anneke:

    hay jolanda
    wat een positieve geluiden, knap hoor om zelf op pad te gaan en de mensen bij de kerk aan te spreken,gelukkig valt je kamer dus toch mee.
    leuk dat wij je via deze site kunnen volgen.
    groetjes uit sweet-lake-city

  • 16 September 2007 - 17:50

    Marit..:

    Heey Jo!

    Fijn dat alles zo leuk is, en zo goed is!
    Ik vind het erg leuk om al je verhalen te lezen!
    Nou, succes met verhuien..:P
    En natuurlijk met je eerste werkdag morgen!

    Dikke Kus Marit..!

  • 16 September 2007 - 17:55

    Fleur De Jong:

    Hoii Jolanda,

    Ik vroeg net even aan Marit de site, en dacht laat ik nog even een berichtje plaatsen! heel veel succes met de verhuizing, en nog een fijne tijd in engeland. Khoop dat je daar veel gaat leren, en het in ieder geval super leuk krijgt.!
    Ik heb het heel erg druk met hw.! dus ik ga snel verder met leren!

    Xx. Fleur

  • 16 September 2007 - 19:07

    Bas:

    Hey Jo :D

    Het klinkt wel heel spannend allemaal... en heel leuk!! zo meteen moet ik ook engels tegen je gaan praten :P ga je nu 40 uur in de week werken??

    Kus Bas

  • 16 September 2007 - 19:13

    Judith:

    hey wijffie, klikt allemaal positief..
    Ik heb net lekker met mn ouders op mn kamertje gegeten.. Je krijgt de groetjes van ze!! Heel veel plezier morgen op je werk, ik ben benieuwd!! Enne blijf positief he ;) Dikke kus

  • 16 September 2007 - 20:15

    Esther:

    dag moppie..

    t was wel even leuk,met je te bellen hoor..;-) weer ff snel verhalen uitwisselen.. ben net weer een uurtje in utrecht, nog ff bij judith gezeten en ga zo maar is slapen, ben na van8 echt helemaal gebroken! maareuuh je moet even uitzoeken of ik bij jou op de kamer kan blijven slapen en of ik met ze 2 kan komen..

    succes morgen meis,
    slaap lekker.. dikke kusj

  • 16 September 2007 - 20:26

    Tante Marga:

    Wil even kwijt dat ik ongelooflijk trots op je ben!!

    Big hugh aunt Marga

  • 16 September 2007 - 21:02

    Sarah:

    Heeii chickiejj;

    Dat klinkt allemaal echt super leuk!!
    En zooo gaaf dat je een inloopkast heb :P:P!
    Werkse morgen meis en kspreek je snell!!

    Kussssss HVJ

  • 17 September 2007 - 20:21

    Sonja:

    Hi Jo,

    Wat een leuke site, super om je te kunnen volgen. Fijn dat je een mooi appartement hebt.
    Ben benieuwd hoe je werkdagen zijn bevallen.
    Heel veel succes, denk aan je

    kus Sonja

  • 18 September 2007 - 11:06

    Jenny:

    Hoi Jolanda,

    wat een verhaal, ik hoop dat je het erg naar je zin krijgt in het appartement en je werk en natuurlijk in de kerk. lijkt mij allemaal wel erg wennen. Alles veranderd! succes, ik denk aan je en bid voor je gr jenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Engeland

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2008

Last message..

03 Maart 2008

Last Week!

21 Februari 2008

Nieuw Nichtje!!

09 Februari 2008

GEBOEKT!!

31 Januari 2008

nog 41 nachtjes!!
Jolanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 50156

Voorgaande reizen:

14 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Israel en Palestina

07 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Suriname

09 September 2007 - 15 Maart 2008

Engeland

18 Februari 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: