nog 41 nachtjes!! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu nog 41 nachtjes!! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

nog 41 nachtjes!!

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

31 Januari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Haha jaa het komt nu dichtbij hoor dat ik weer bijna naar Nederland kom..
Ben zelfs al aan het aftellen!!

Maar toch vermaak ik me hier nog prima! Weer druk met werken want gasten zijn er inmiddels weer.. het hotel is heel mooi geworden.. vooral de receptie ziet er veel beter uit!! Dus daar heb ik mazzel mee!

Het voordeel van een internationale kerk is dat je ook wat over hun cultuur leert..of nja voordeeel..
10 februari is het Chinese Nieuwjaar.. of nja het wordt in de kerk op 10 februari gevierd.. wat inhoudt dat, als ik het goed heb verstaan, we RAT gaan eten.. IIEEEEEELL Whahaa ben benieuwd!

Het was hier trouwens de afgelopen paar dagen onwijs mooi weer! heb heerlijk in het zonnetje gezeten.. en nu hoorde ik juist dat er bij jullie STORM,REGEN,WIND,ENZ is.. Ach jaaa..

Verder heb ik niet zo heel veel te vertellen alles is nog wel een beetje hetzelfde hier!

Dit keer dus een iets korter berichtje..!
Volgende keer vast iets langer!

Cheeers

  • 31 Januari 2008 - 18:58

    Sarah:

    yeeeeaahh nog maar 41 nachtjes en dan ben je weer hier :D!!
    Dat betekend dat het nog maar 36 nachtjes dat ik na je toe kom :P! hihi ..

    Dus je gaat Chinees nieuwjaar vier.. Toe maar .. RAT: iiieeeeh :O!! Succes Jo ;)

    Kspreek je mopp

    (K)(L) lovee you

  • 31 Januari 2008 - 21:35

    Annette:

    miss you

  • 31 Januari 2008 - 21:42

    Rike K:

    Heej Jolanda!
    Woow wat gaat de tijd snel zeg!! nog even en dan ben je alweer terug!
    Mmh raat lijkt me ook niet echt lekker... ga je het echt proeven denk je?? haha ik ben benieuwd :)
    Nou nog ff genieten van die laatste 41 dagen daar!
    Liefs!

  • 01 Februari 2008 - 13:12

    Marit:

    Lieve Jo,

    Woow.. echt nog maar 41 nachtjes.. dan heb ik in eens minder kleren:P moet ik alles weer delen met jou (A)
    Whaha..

    Nou tot snel meid..!

    Dikke Kus.. je zusje.

  • 01 Februari 2008 - 20:36

    OPA EN OMA:

    Ja en nu nachtjes tellen
    Heb je kruisjes op de balk staan die je door kunt strepen. Nu wij tellen ook de nachtjes hoor Maar geniet maar van de laatste weken.
    Ben benieuwd naar je verhaal over het nieuw jaarsfeest Heel veel liefs Opa en Oma.

  • 03 Februari 2008 - 19:38

    Kim:

    hey yo, maak eens gauw foto's van de nieuwe receptie ben nu wel benieuwd! en hebben ze dan ook eindelijk een betere lift gebouwd?:P... nou ik spreek je snel weer!

    liefs!!

  • 04 Februari 2008 - 14:09

    Mama:

    Hai hai,

    Nou ben blij dat ik gister met papa aan een varkenshaasje zat.... RAT ?? hoor het nog wel. Ben idd ook wel benieuwd naar de vernieuwde receptie...

    Liefs mama

  • 04 Februari 2008 - 19:39

    Marten:

    Rat, ja lekker... ach het staartje is net spaghetti... :p
    Succes nog even, geniet ervan!
    (ook een iets korter berichtje ;) )

    -x-


  • 05 Februari 2008 - 15:30

    Gabor:

    Dag habibi,

    Bellen vanmiddag samen met je mams niet gelukt dus dan maar even zo ik ben heeeeel blij dat je gauw weer naar Nederland komt...
    Samen naar Mc.Donalds ??

    Liefs Gabor.

  • 06 Februari 2008 - 21:30

    Tante Ineke:

    Hoi Jolanda,

    Lijkt me gezellig voor je dat het weer wat drukker word in het hotel. Leuk om weer nieuwe dingen mee te maken in de internationale kerk. Hou nog even vol wie weet wat voor nioeuwe kansen er komen en wat voor uitdagingen er in Nederland straks weer liggen.
    Oom Jan en ik gaan vrijdag en zaterdag weg geregeld door de kinderen. Donderdagavond horen we wat de planning is. Heerlijk wij houden wel van verrassingen.Nu het allerbeste en tot mails of ziens.

    liefs tante ien

  • 07 Februari 2008 - 14:51

    Opa Oma Van K.:

    Lieve jolanda,

    Zien er naar uit dat je weer in Nederland bent.... Kom je dan snel weer eens lekker dineren bij ons ?? Geniet nog maar veel achter je nieuwe receptie voor je het weet is het 12 maart.

    Dikke kus opa en oma.

  • 09 Februari 2008 - 10:08

    T.Caro:

    Ha die Jo,
    Eindelijk weer eens een reactie van mij.....sorry!
    Je verhalen via telefoon/Sarah en je berichtjes klinken nog goed.Maar je zult ook wel weer zin in Holland/thuis krijgen als je zo aan het aftellen gaat.
    Saar nog eerst lekker bij je logeren en danjij van iedereen afscheid nemen. In ieder geval heb je een mooi tijd gehad,lekker engels geleerd en een hoop andere mensen ontmoet en dat was toch je doel.Ik hoop echt voor je dat je aangenomen wordt om medicijnen te gaan studeren,maar ja met jou vele anderen die dat willen,succes met je decentrale selectie!
    Hier nu prachtig weer,ga zo met Juud(zij is even een nachtje thuis,heb je gehoord dat ze is gezakkenrold vast wel van Esther) en Laika naar het bos.joggen/skeeleren.Het rode autootje is niet meer..........Joanne uit de bocht gevlogen/geslipt op de snelweg.God zij dank heeft ze zelf er niets aan over gehouden op wat spierpijn na!Verder o.Joost nu op wintersport,dus het is stil in het huisje,alleen maar Saar en die gaat ook nog wel naar Freddie,maar ik vermaak me prima hoor !Nou meid goed weekend en tot horens meestal via je moeder of Saar.Liefs t.Caro

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Engeland

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2008

Last message..

03 Maart 2008

Last Week!

21 Februari 2008

Nieuw Nichtje!!

09 Februari 2008

GEBOEKT!!

31 Januari 2008

nog 41 nachtjes!!
Jolanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 50089

Voorgaande reizen:

14 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Israel en Palestina

07 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Suriname

09 September 2007 - 15 Maart 2008

Engeland

18 Februari 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: