... - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu ... - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

...

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

07 Januari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hier nog even snel een berichtje vlak voordat ik op vakantie ga..
We vertrekken vandaag om 13.49 met de bus naar het vliegtuig!

Esther en Annegreet zijn gister weer vertrokken.. Amandine was zo lief om ze te brengen dus kon ik ze mooi op het vliegtuis afzetten!
Het was heel erg gezellig en dus ook weer heel jammer dat ze weg moesten..

We hebben lekker geshopt.. uit geweest.. uiteten geweest.. filmpje gekeken.. naar Hengistbury Head geweest.. Jaja ook wat cultureels (later komen daar nog foto's van..)

Inmiddels is Szilvia ook vertrokken.. Clementine heb ik gister voor het laatst gezien en als ik terug kom van vakantie nog een paar daagjes en dan is Loes ook weg.. Maar dat komt vast wel goed..(a)

Helaas ik heb niet zo heel veel tijd dus de volgende keer weer een langer verhaaltje!
Owja.. over oud en nieuw.. ik zou naar de pier gaan om vuurwerkt te kijken.. stonden we daar om 12 uur gebeurde er niks.. HELAAAS..
Nog wel bedankt voor alle smsjes!!

Nou Doeeii!

• 07 Januari 2008 - 13:56

Judith:

Hey jootje,

Heel veel plezier op je reis! Geniet, doe voorzichtig en we spreken elkaar wel weer.. Ik zou nog steeds een keertje bellen ;) en dat gaan we cker nog even doen! Liefs Juud

• 07 Januari 2008 - 14:05

Sarah:

Heey lieverd,

Helle fijne reis en super veel plezier de aankomende 2 weekies !!
    Geniet ervan!!
    Hoop heb je me smsje nog gehad vanochtend!!

Tot 7 maart :D:D!!

(K)(L)(L) be carefull miss & love you XX

• 08 Januari 2008 - 15:52

Mama:

Hai lieverd,

Veel plezier met je 10-daagse rondreis in schotland,na veel vertraging gelukkig veilig aangekomen in je eerste hotel....mij benieuwen naar al je varhalen... ;)

Liefs mama.

• 08 Januari 2008 - 17:12

Tante Ien:

Hele goede reis en vakantie. Het lijkt mij fantastisch om door Schotland te reizen. Neem al het moois lekker in je op en geniet van de mogelijkheden die je hebt gekregen. Doe voorzichtig en tot horens of mails

hier alles weer rustig nu ons lieve russinnetje weer vertrokken is.

veel liefs tante ien

• 12 Januari 2008 - 10:15

Opa En Oma Van K.:

Lieve Jo,

Wat fijn dat je zo geniet op je reis door schotland en daar weer zoveel andere mensen uit verschillende landen ontmoet... Wat zul je een hoop ervaring op doen ;)
    Veel plezier als je over een paar dagen naar Ierland gaat we horen de verhalen wel weer...
    Liefs Opa en Oma.