Merry Christmas.. and a Happy New Year - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu Merry Christmas.. and a Happy New Year - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

Merry Christmas.. and a Happy New Year

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

28 December 2007 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Merry Christmas to Everyone..

Het is vandaag 27 december wat betekent dat Kerst alweer voorbij is.. In dit geval Gelukkig! Nu oud en nieuw nog en dan voorlopig geen hele bijzondere gebeurtenissen waarbij familie extra gemist wordt..
Nja ik zal dan maar beginnen te vertellen hoe mijn eerste kerst zonder familie was..

Maandagavond – Kerstavond, ik moest werken tot 10 uur en daarna zouden we een kerstdiner met wat vrienden hebben bij Louise en Cornell thuis.. (Frans meisje en Duitse jongen..) en heel lief kreeg ik een lift van mn manager! Dat scheelde weer een taxi..
Louise zou een Turkey (Kalkoen) mee krijgen van haar werk, dus een echt kerstdiner..
Uiteindelijk liep het allemaal iets anders en zaten we rond half 12 (toen iedereen eindelijk klaar was met werken) aan het “kerstdiner”… patat met wat snacks.. Haha!! Maar het was gezellig!! En daar gaat het natuurlijk uiteindelijk om..
Volgende dag moest ik om 2 uur beginnen.. dus ik kon lekker uitslapen..
Dinsdag – 1e Kerstdag, Het uitslapen ging niet door want mn manager had heel slim toen ie me een lift had gegeven gevraagd of ik de volgende dag om 8 uur ’s ochtends kon helpen.. Aangezien ik er toch vroeg uit moest omdat ik om half elf in de kerk moest zijn heb ik dat nog gedaan ook! De kerstman kwam namelijk langs in de slee om de mensen in het restaurant gedag te zeggen.. Toen van Alex (de Trainee manager) een lift gehad naar de kerk want het regende en de bussen reden niet! Een lift terug gehad van hele aardige mensen uit de kerk en toen lekker even naar bed geweest! Aangezien ik nu ’s ochtends al 2 uur gewerkt had, mocht ik van Amandine ’s middags 2 uur later komen dus om half 4 de wekker gezet en daarna weer naar beneden gegaan.. ’s Avonds natuurlijk nog even met thuis gebeld en met familie Popping!! Dus toch niet HELEMAAL zonder familie.. haha
Na het werk kwamen Alex en Loes nog even langs (Duitse jongen en nja Loes..:p) zijn we nog even een rondje langs het strand gaan lopen en daarna lekker gaan slapen!
Woensdag – 2e Kerstdag, van 12 tot 8 gewerkt die avond nog met huis van Limpt gebeld waar natuurlijk papa, mama en Marit ook waren en familie Hutten!
Die dag begon het met verkoudheid en inmiddels voel ik me aardig ziek..
Ik moest vanochtend van 8 tot 10 werken en zou daarna het centrum ingaan omdat vandaag alle uitverkoop begon..(a) Maar dat ging dus mooi niet door was maar weer snel mn bed ingegaan.. ’s middags wel nog even naar Amandine gegaan.. we willen allebei namelijk een cursus gaan volgen.. ik misschien een visagie of massage cursus en amandine een fotografie cursus.. Alleen het begint eind januari kwamen we achter en Amandine gaat dan 2 weken naar Frankrijk dus die mist dan al 2 weken van de 8..
Dus waarschijnlijk wordt het dus alleen ik die een cursus gaat doen.. het is alleen 45 minuten met de bus en anders kon ik mooi meerijden met Amandine!
Nja ik kijk nog wel even..
Daarna moest ik weer werken.. (om 4 uur) en aangezien er geen gasten waren heb ik met Szilvia een filmpje gekijken daarna hebben we met al het personeel dat ook in het hotel woont samen in de Lounge gegeten.. en toen kwam Jamie nog met een film aan dus hebben we de tv daar neergezet en hebben we die film nog gekeken..
Ik had medicijnen gehad van Kate (meisje dat bij mij werkt) en ik moet zeggen dat ze tot nu toe al een beetje geholpen hebben want voel me inmiddels iets minder ziek.. nog wel heel erg verkouden.. mja..
Vandaag lekker uitgeslapen en toen kwam Loes langs.. daarna ben ik gaan douchen want we hadden voor drie kwartier later weer afgesproken om naar de stad te gaan.. (Uitverkoop is begonnen!!) Haha en nu zitten we in Bliss op internet.. gaan we zou lekker boodschapjes halen en dan vanavond lekker dineetje koken en daarna een filmpje kijken!
Nou dat was mijn Kerstbelevenis wel dit jaar.. nu op weg naar Oud&Nieuw.. Ik wens jullie dus allemaal alvast een

HAPPY NEW YEAR!!

  • 28 December 2007 - 16:33

    Sarah:

    Jij ook nog een merry Xmas..:D!!
    Gelukkig is het voorbij voor jouw ;)!!

    Alvast een gelukkig nieuw jaar en nog ff en nog een paar nachtjes en dan krijg je weer lekker bezoek :)!!

    Hoop voel je snel wat beter!!

    (K)(L)(K)

  • 28 December 2007 - 18:33

    Annette:

    hey lieverd,

    zo te horen heb je een geweldige kerst gehad!! hoop dat je ook een gelukkig nieuwjaar hebt!!

    kusjee Ann

  • 28 December 2007 - 19:01

    Jenny:

    hoi Jolanda,

    velen vragen zich af: wat gaan we doen met Kerst en ik wil wel eens wat anders! Het is jou in iedergeval gelukt om de kerst eens echt anders te vieren dan anders. Leuk die foto's erbij. het lijkt mij inderdaad ook erg lastig zonder familie. ik wens je een goede, gezellige, verassende jaarwisseling en een heel goed 2008 met veel leuke belevenissen en berichtjes.

    Jenny

  • 28 December 2007 - 20:56

    Marit..!:

    Jootje..!

    Nou nou..! dat is wel eens een wat anders.. een kerst zonder mij!
    en ik een kerst zonder jou! Maar wel leuk.. kerst op een andere manier.. jij at teminsten patatjes.. ik moest weer natuurlijk allemaal dingen eten, die ik helemaal niet lekker vind!:P haha.. en dan ook nog een kerstman in het hotel! :)

    Balen dat je nou ook nog eens zo verkouden bent! hopelijk gaat dat weer heel snel over!
    En jij ook alvast GELUKKIG NIEUWJAAR :D (L)

    Dikke Kus marit:)

  • 28 December 2007 - 21:54

    Esther:

    dag lieverd,

    wat een verhaal weer he...;-) ja dat was voor ons ook wel weer even anders hoor een kerst zonder jou...:-( maar dat gaan we gewoon over een paar nachtjes even in halen... net zoals oud en nieuw.. ben nu lekker in utrecht en ga zo maar is lekker me bedje in.. en dan zie ik jou alweer bijna.. maadag of dinsdag nog maar even bellen..

    hvj.. kusj

  • 31 December 2007 - 20:41

    Alesia:

    hallo jolanda,

    ik heb je foto's gezien mooi hoor ben nu met jou mama bij mama ineke....jammer dat ik je morgen niet zie bij opa en oma van limpt !!
    HAPPY NEW YEAR

  • 31 December 2007 - 20:43

    Marleen En Maurice:

    Heeeeeeeey Jootje!

    Gelukkig nieuw jaar!!! Wel pech zeg, dat jij nog een uur langer moet wachten tot het feest uitbarst ;)
    Maak er een leuk feest van, maar ik hoorde van je moeder dat dat wel gaat lukken (vuurwerk vanaf de pier!)
    Wij gaan het ook lekker met vrienden vieren, super!

    Liefs en groetjes

    xxx

  • 31 December 2007 - 20:59

    Papa:

    Hello my dear, it's only a few hours to go and then a whole new year in front off us. It is a little bit strange to know that you are there in England. When the clock strikes 12 you have an other hour to.
    We wish you all the best for 2008 and the blessing off God for you.
    A German colleque off mine said as a wish for 2008 "Ich wunse ihn ein ruhige rutsch zum 2008" Thats what we wish you too.

    So all the best there and have a nice stay for time you be there.

    Papa en Mama

  • 01 Januari 2008 - 12:37

    Anneke Hutten:

    hai jolanda
    even een berichtje uit zoetermeer.
    de beste wensen voor 2008 ,en gods onmisbare zegen toegewensd. dat het maar een goed jaar mag worden waarin je aan je aan studie medicijnen kunt beginnen.
    ik hoorde van je moeder gister bij t ineke dat je een cursus visagie gaat doen als je nog proefpersonen zoekt ik hou mij aan bevolen.
    was het feest op de pier nog gezellig en was het een beetje mooi vuurwerk of kennen zij dat veel minder als hier bij ons in de straat is het goed raak geweest [wij waren alleen bij t ineke]heel de strrat is rood uigeslagen en zwart geblakerd.nog twee nachtjes slapen en dan komen annegreet en esther gezellig langs ,maak er leuke dagen met elkaar van hopelijk zien we elkaar snel weer.
    groetjes t anneke en o gerrit

  • 01 Januari 2008 - 13:23

    Tante Ineke:

    Lieve Jo

    Al het goede toegewenst voor 2008. Je hebt leuke dingen op de planning staan dus hopen dat dit ook zo mag doorgaan.
    Hoe was het vuurwerk gisteren? Zeker grootser als hier. Wij hebben hier ook genoten Alesia vond het een geweldig feest. Gezellige dagen toegewenst met Ester en Annegreet. Lekker een stukje familie bij je .
    veel liefs tante ien

  • 01 Januari 2008 - 20:23

    Oom Jan&Tante Ineke:

    Het jaar 2008 is begonnen!!
    We wensen jou vanuit Waddinxveen een hoopvol en zegenrijk jaar toe.
    Dat we het allemaal een beetje kunnen handelen.

    Tot horens of ziens!


  • 03 Januari 2008 - 21:22

    Opa En Oma Van K.:

    Dag lieve kleindochter...

    Hebben begrepen dat Esther en Annegreet veilig zijn aangekomen geniet er maar lekker van .
    We zijn benieuwd naar je volgende verhalen...
    Liefs uit Amsterdam Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Engeland

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2008

Last message..

03 Maart 2008

Last Week!

21 Februari 2008

Nieuw Nichtje!!

09 Februari 2008

GEBOEKT!!

31 Januari 2008

nog 41 nachtjes!!
Jolanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 50086

Voorgaande reizen:

14 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Israel en Palestina

07 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Suriname

09 September 2007 - 15 Maart 2008

Engeland

18 Februari 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: