vakantie naar Nederland.. - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu vakantie naar Nederland.. - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

vakantie naar Nederland..

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

16 December 2007 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Dit berichtje zal dus over mijn vakantie “naar huis” vertellen..
Donderdag middag 3 uur plaatselijke tijd vertrokken, op de bus gestapt opweg naar het treinstation. Daar de trein naar Southampton genomen en toen wachten op het vliegtuig.. en dat was zeker wachten want die had nog een uur en 5 minuten vertraging ook!
Eindelijk op schiphol aangekomen.. rond 22 uur plaatselijke tijd.. door de douane heen naar buiren.. NIEMAND.. ( ik dus maar Esther bellen.. ‘Waar ben je nou?’ ‘Huh, hoezo waar ben je nou? Ik sta gewoon bij Arrivals 4’ ik omhoog kijken..’hmm, ik bij Arrivals 3..:p’
Esther en Sarah kwamen me ophalen en we zijn toen met de trein naar huis gegaan..
We zouden die avond uitgaan, dus ik Sylvia nog even gebeld of ze ook gezellig meeging!
Ja is goed, gezellig, dan zie ik je om 12 uur voor Men..!
Eindelijk thuis, Marit en mama een dikke kus gegeven en door naar de huiskamer..
HEEEEEYYY, Haha zat Sylvia daar op de bank.. die had gewooon bij mij thuis met me staan bellen.. Hahaha
Maar goed, donderdagavond dus uitgeweest! Vrijdagochtend niet te lang uitgeslapen want ik ga me tijd in Nederland natuurlijk niet verspillen aan slapen..!!
Ik Had die middag Marit lekker van school gehaald in Amersfoort, MET de auto.. Haha wilde gelijk natuurlijk ook weer autorijden!
Lekker gewinkeld met Marit, sinterklaasinkopen gedaan.. en ’s avonds Oliebollen gegeten..(a) en opweg gegaan naar het feestje van m’n opa! Raad maar wie er reed..:p
Een heel gezellig weekend gehad.. alle familieleden weer gezien.. gewinkeld.. geklaverjasd.. gedanst en gelachen..!
Zondagmiddag weer naar huis en ’s avonds naar Amsterdam gegaan met Esther.. even een kopje koffie drinken bij de andere opa en oma!
Maandag lekker druk gehad.. Naar Gabor geweest.. met Demi gelunched.. naar de bank geweest.. Kopje thee gedronken bij Annet.. en toen snel weer naar huis en naar T. Marga gegaan voor Sinterklaas!.. Nee dit keer niet gereden want moest in de auto nog even een gedicht schrijven..(a) Ach jaa..
Sinterklaas dus gevierd.. Heel gezellig! En natuurlijk wel terug gereden..;)
Daarna nog doorgereden naar Utrecht en lekker een nachtje bij mn grote zus geslapen.. volgende dag in de middag weer naar huis!
Met mama boodschappen gedaan in de C1000! Jos en Helen even een knuffel gegeven.. haha
En daarna heerlijk ZUURKOOLSTAMPPOT gegeten.. MET spekjes en worst.. Hmmmm
En toen was het laatste avondje alweer aangebroken.. waren nog wat mensen langs gekomen om afscheid te nemen.. ik mn koffer gepakt.. en daarna lekker nog even met mn mams een filmpje gekeken.. Daarna slapen en de volgende morgen vroeg eruit.. met papa naar Schiphol en dat was het dan weer.. Het moment was aangebroken dat ik alweer terug ging..

En nu zit ik hier weer.. alweer twee dagen gewerkt en vanmiddag weer! Maar als het goed is gaat het vanaf nu ook wel snel..over 2 weken is het kerst en oud en nieuw.. dan komen Annegreet en Esther gezellig een paar daagjes langs.. dan ga ik voor 10 dagen naar Schotland en Ierland.. (heb trouwens gister gehoord dat het in de winter in Schotland gesneeuwt! Zie ik oook weer is sneeuw!!) En dan daarna nog 2 weken en dan zit het er alweer op..Als ik daar natuurlijk geen verandering in breng..:p

Nou dat was mij Nederland-avontuur wel weer.. binnenkort weer een Engels berichtje..;)

Nu dan ook maar gelijk een Engels berichtje.. want het was vorige week niet gelukt om dit bericht op de site te zetten..

Mja ik kwam terug in Engeland.. en toen miste ik Nederland wel een beetje hoor! toch wel weer raar om alles en iedereen weer achter te laten en hier weer te komen.. maar daar had ik gelukkig maar een paar daagjes last van want het gaat nu weer helemaal goed!
Inmiddels werkt de ventilatie in mn badkamer, mn tv ruist niet meer en ik heb een echt dekbed gekregen..!!
Van de week ben ik naar het plaatsje Bath geweest.. een heel mooi plaatsje! Daar ben ik naar het Fashion museum geweest en naar een Romens badhuis.. Helaas kan ik nu geen foto's erop zetten want ik zit neit op mn eigen laptop!

Vrijdagavond moest ik werken maar het hotel was leeg.. we waren in principe gesloten.. maar er moet toch iemand op receptie zijn.. Szilvia kwam me gezellig gezelschap houden.. muziekje aangezet en scrabble gedaan (natuurlijk in het Engels..) 4 op een rij.. en dammen.. En ik won telkens..(a)

Gister de hele dag gewerkt en daarna lekker met Clementine een rondje over het strand gemaakt.. lekker uitgewaaid!
Vanochtend naar de kerk geweest.. een andere kerk dan normaal en dat was heel leuk! dus daar zla ik ook wel vaker heen gaan.. Vanavond iets speciaals bij mij in de kerk met dans, drama en zang!

Komende week de hele week werken en dan zaterdag en zondag vrij.. dan wil ik naar Londen gaan..! en dan daarna is het kerst!

Ik heb jullie ook nog iets mee te delen..ik heb besloten dat ik tot eind maart hier blijf!!
Clementine gaat dan op zoek naar een baan (misschien au pair bij vrienden van haar moeder..) en dan wil ik april en mei naar Frankrijk gaan.. en dan Juni op rondreis door Thailand.. Jaja ik maak er gewoon een leuk avontuurtje van, Haha!

Nou dat was het wel deze keer.. Hopelijk is de volgende keer dat ik weer een berichtje neerzet wat sneller..!!

Liefs Jolanda

  • 16 December 2007 - 15:23

    Sylvia:

    Hey Jo!

    Wat heb jij nog veel meegemaakt in die paar dagen hier! Hoe was het optreden van je moeder en zus gegaan? Beetje goed uitgepakt allemaal?

    Dat je het de eerste paar dagen terug een beetje moeilijk had zat er dik in natuurlijk. Maar dat geeft niet.

    Je bent heel wat van plan hé. Tot eind maart in Engeland, dan Frankrijk en ach, doe er maar een rondreis Thailand bovenop! Haha. Nee geniet er lekker van!

    Tot je volgend berichtje!

    Liefs, Sylvia

  • 16 December 2007 - 18:42

    Sarah:

    Heey liefiej,

    Oowh kmis je wel weer hoor!!
    Was super dat je even in NL was, ook al had je het mega druk :P:P!!

    Dus nu je tot eind maart blijft kan ik een ticket voor de voorjaarsvakantie boeken??:P?!!

    tot je volgende berichiej,
    Hoop doet je laptop het snel weer ..
    En ik bel je deze week okeei ?!!

    Kussjeeee Love you


  • 17 December 2007 - 08:30

    Opa En Oma:

    Lieve Jo
    leuk weer je te kunnen volgen Nu ja je zal wel niet alles vertellen. gelijk heb je zou ik ook niet doen. Je maakt er zeker een avontur van.Verdient het daar zo goed?.Naar tailand wat spannend. Je gaat toch hopelijk met een goede reis organisatie He????.
    Lieve schat een hele goede week.
    Knuffel van Opa en Oma.

  • 17 December 2007 - 14:46

    Mama:

    Lieve Jo,

    Lijkt me een goed plan naar Frnkrijk we houden de meivakantie vrij...:)
    Maar Thailand ??? we zien wel....
    De Gordijnen hangen eindelijk erg mooi !!

    Liefs je moeder.

  • 18 December 2007 - 10:37

    Irene:

    Lieve Jolanda,

    Wat goed dat je helemaal naar Bath bent gegaan zo'n eind reizen,leuk hoor!! [dat zie ik je moeder niet doen....]
    Een kerst in Engeland spannend hoor.... hoop dat het een mooie belevenis voor je wordt .

    Knuffel van Irene.

  • 20 December 2007 - 11:52

    Els:

    Hey wijffie,

    Wens je even goede kerstdagen daar in Engeland je moeder zal je wel missen deze dagen maar ik vang haar wel op...:)Als het met jou maar met goed gaat gelukkig gaat het met mij ook weer een stuk beter dus we gaan een goed uiteinde tegemoet.
    Liefs + kusje de Korfen.

  • 20 December 2007 - 22:22

    Tante Ien:

    Hoi Jo

    leuk weer wat te lezen. Wat een plannen heel erg leuk. Zo zie je nog eens wat. Maar....Thailand dan denk ik oeps !
    Maar....Jo kennende zal ze best nadenken over risicos e.d. en gaat ze dit vast goed bekijken.

    Succes op je werk en geniet van al het engelse.

    merry christmas and a happy new year.

  • 23 December 2007 - 09:43

    Anneke Polet:

    Hoi Jolanda,

    Nou volgens mij heb je het naar je zin daar. Topdrukte met kerst? leuke site heb je! Veel succes en geniet ervan he.

    groeten van Anneke Polet

  • 24 December 2007 - 17:53

    Vosjes:

    Hai Jo,
    Het is nu kerstavond, wij willen jou ook hele fijne dagen wensen!! We denken aan je...
    groetjes,
    nms, allemaal, t.Martien

  • 24 December 2007 - 21:29

    Jolanda Veltkamp:

    Hoi Jolanda!

    Via Hyves kwam ik op je site en zie ik dat je met Kerst en Oud en Nieuw in Engeland bent. Wij wensen je daar heel fijne dagen, hoor. En verder een leuke tijd, natuurlijk. Vorig jaar was ik even in Dublin. Ik hoop dat je daar ook geniet. Heerlijk met die Ierse muziek en dans.
    Het ga je goed! Gods zegen en hartelijke groeten voor je van ons allemaal.

  • 25 December 2007 - 20:14

    Opa En Oma:

    nu zit ik bij papa en mama op de site leuk om jou een berichtje te sturen en nog wel met kerst. lieve schat dit gaat vlugger naar jou dan een brief. dit is voor mij een nieuwe ervaring. leuk voor jou ook hoop ik. de eerste keer na alle maanden dat jij in engeland bent. fijne dag morgen en sucses. veel plezier in schotland. de reaktie hoor ik wel via papa of per brief. lieve groeten en een dikke pakkerd. oma en opa van Keizerswaard

  • 05 Januari 2008 - 12:24

    Mirjam:

    wauw ,wat een plannen!
    ik denk dat er hier in Nl wel wat mensen achter hun oren zullen krabben met je plannen naar Thailand.....
    (je paps en mams....)
    geniet van je vakantie.
    gr van M&M en de rest!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Engeland

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2008

Last message..

03 Maart 2008

Last Week!

21 Februari 2008

Nieuw Nichtje!!

09 Februari 2008

GEBOEKT!!

31 Januari 2008

nog 41 nachtjes!!
Jolanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 50152

Voorgaande reizen:

14 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Israel en Palestina

07 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Suriname

09 September 2007 - 15 Maart 2008

Engeland

18 Februari 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: