Weer foto's!! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu Weer foto's!! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

Weer foto's!!

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

24 November 2007 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Nu dan eindelijk weer wat foto’s en het filmpje!

Maar goed.. eerst nog even een verhaaltje natuurlijk! De Duitse kerstmarkt is namelijk neergezet in the square.. Waar… Luister goed! Poffertjes en Crepes te halen zijn!! Haha, precies voor mij natuurlijk! Poffertjes zijn trouwens echt Nederlands voor het geval jullie dat niet wisten dus ben ik natuurlijk ook een beetje trots dat we hier iets Nederlands hebben..
De jongen die bij dat kraampje stond wist ook meteen dat ik Nederlands was, waarschijnlijk omdat ik het in 1 keer goed uitsprak..Haha
Ik heb afgelopen week de hele week gewerkt.. en de hele week als Baas van de receptie!! Amandine was deze week namelijk op vakantie dus nu was ik voor die dingen verantwoordelijk.. natuurlijk niet eindverantwoordelijk maar toch wel een beetje! Als ik namelijk iets vergat door te geven of mensen in een kamer plaatste waar al iemand in zat ofzoo.. was er niemand om dat even te checken..(a) Maar het is goed gegaan! Gelukkig komt ze morgen weer terug.. dan kan ze snel alles voor maandag nog even checken!!
Vandaag eindelijk een dag vrij.. en die is natuurlijk ook alweer helemaal volgepland.. Moet om 2 uur dansen vandaag, nog even langs Bliss om jullie allemaal op de hoogte te houden en mn sinterklaaskaddotjes collectie uit breiden.. Want ik heb haar al een paar (hangen in m’n kerstsok..:p) maar heb er ook nog wel wat nodig.. en aangezien ik over 5 NACHTJES al naar huis kom moet dat dus maar nodig nog even gebeuren! Moet ook nog gedichten schrijven.. want dat gaat op de een of andere manier zoo lastig.. Heb het al een paar keer geprobeerd maar er komt gewoon niks meer uit.. Misschien ben ik gewoon niet meer gewend aan het Nederlands..(a) Goed excuus?

Morgen dus een speciale dienst in de kerk.. Met dans, Mime, Zang.. wordt heel leuk! En Loes, Clementine, Kathleen en Szilvia gaan mee want die willen het dansje nu wel is zien.. Haha

Afgelopen week heb ik verder niet heel veel bijzonders gedaan. Woensdag was ik bij Steffanie langs geweest hebben we lekker filmpje gekeken! En gister ben ik uitgeweest met Loes, Kathleen, Clementine en Hilke (weer een nieuw meisje en natuurlijk Duits!) Haha
Owja ik ga vanmiddag ook even met Loes boeken voor onze trip in Schotland.. Toch maar in Januari! We hebben namelijk zo het gevoel dat het er toch niet van komt in Maart.. Iedereen heeft namelijk zo iets van ja eigenlijk moeten we wel gaan boeken enzo.. maar niemand onderneemt actie! Dus we gaan toch maar in Januari! In Schotland is het toch altijd rotweer dus daarvoor hoeven we ook niet in Maart te gaan in plaats van Januari!

Ik zou vanavond bij Clementine gaan eten maar die belt net af.. ze moet werken! Helaaas! Dan maar even verzinnen wat ik ga eten want heb geen zin om weer in het hotel te eten.. Dat eten heb ik nu wel gezien! Alleen op virjdag vind ik het lekker om hier te eten want dan hebben ze Lasagne..!!! Alleen wel vegetarisch..Mjaa toch wel lekker!

Ik vrees dat er niks meer hetzelfde is als ik thuis kom.. Ik heb hier nog een foto van de huiskamer hoe het was.. maar die kan ik dus wel weggooien..:p
Mama had namelijk weer wilde ideeen en is met een kwast aan de gang gegaaan.. Haha ben wel benieuwd hoor! Marit is ook nog verhuisd.. Ik hoop dat ik mn eigen vertrouwde kamertje nog wel terug kan vinden!! Haha..

Nou dat was het verslag wel weer van deze week.. Eerst komende verslag zal mondelings gaan!!! Joepieee.. zie de meeste over een paar nachtjes!! Tot dan!

  • 24 November 2007 - 19:51

    Judith:

    Heey jootje, nog een paar nachtjes en dan sta weer even als vanouds te swingen in Men. Ik ben ook van de partij hoor, gezellig!!!! Je filmpje kan ik niet vinden.. Succes nog even het laatste weekje en tot donderdag. Dikke x

  • 25 November 2007 - 12:15

    Mama:

    Nog 4 nachtjes !!
    wees gerust jou kamer is nog het zelfde hoor je kan komen... ;)
    Ben benieuwd hoe je kerkdienst was vandaag en wat je vriendinnen er van vonden evngelisatie ?? Wij vanmorgen doopdienst van Brayan gehad erg mooi hij wilde alleen zelf niet en zodra ze hem neer hadden gezet ging hij de preekstoel op....maar na 3 x weg lopen is hij toch gedoopt ;).
    Hou je taai doe voorzichtig en tot donderdag,dikke kus Mama.

  • 25 November 2007 - 13:51

    Esther:

    heeeejj,,

    hahah ja inddd nog maar een paar nachtjes en ik ben lekker de eerste die jou gaat zien.. hahah.. maareuhh jouw kamer...?? onze kamer schat;-) ik heb hem ook een beetje ingepikt.. dus we moeten daar samen slapen do.. hahah lekker gezellligg...

    kusje

  • 27 November 2007 - 22:39

    T.caro:

    Hoi Jo ,leuk verhaal heb je weer geschreven en dan nu............ langzaam voorbereiden op je tijdelijke/eerste tocht naar huis. Volgens mij krijg je een lekker gezellig van limptenweekend en hopelijk ook nog wat tijd voor vrienden/innen,maar ik begrijp dat je slim bent(wist ik al haha) en dat je ergens in de stad donderdag een open avond/nacht houdt...SLIM,MAAR WIJ ZIJN DAAR NIET BIJ.iK WEET ZEKER DAT WE WEL ERGENS EEN]TIJDSTIP HEBBEN OM ELKAAR TE ONTMOETEN ! GOEDE REIS /VLUCHT EN HEEL VEEL PLEZIER HET AS WEEKEND !oeps opeens allemaal hoofdletters zie ik,Tja dat heb je als je niet op het scherm kijkt(haha denk je ws /hoop ik .),sorry,ik ga het niet veranderen hoor. Groetjes en tot ws. na het weekend....
    Liefs T. CAro

  • 28 November 2007 - 16:36

    Tante Ien:

    Wat knap van je dat je de hele week alleen op de receptie zat. je bent een echte topper. Is je dans goed gegaan?
    ik ben benieuwd naar je verhalen? tot het weekend.

    xxxx tante ien

  • 29 November 2007 - 21:46

    Sylvia:

    Hoii lieve Jo!!

    Ik zie net je trein aankomen en zit in de kamer van je zusje dit berichtje te tikken...
    Grappig he, hahaha.

    Tot zo meissie.
    Dikke kus!

  • 30 November 2007 - 18:00

    Vera De Jong:

    heey ik mis je echt heel erg kom je snel trug???

  • 10 December 2007 - 20:05

    T.caro:

    hoi jo,alweer een beetje gewend daar?
    die engelsen kunnen er wat van zeker betreffende de kerstmarkten?!
    Is het nu ook extra druk,veel oudjes die naar de markt gaan enzo?
    Nu ,nog een paar drukke weken en dan lekker op vakantie naar het noorden.We hopen dat je het nog steeds naar je zin hebt,leuk was het om je even in Holland te ontmoeten hoor !
    werk ze en een hele fijne engelse kerst toegewenst.de kerstgedachte is toch in elk land hetzelfde ,hoeveel versieringen erook maar worden gebruikt en dat is een feit!
    liefs t.caro

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Engeland

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2008

Last message..

03 Maart 2008

Last Week!

21 Februari 2008

Nieuw Nichtje!!

09 Februari 2008

GEBOEKT!!

31 Januari 2008

nog 41 nachtjes!!
Jolanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 50096

Voorgaande reizen:

14 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Israel en Palestina

07 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Suriname

09 September 2007 - 15 Maart 2008

Engeland

18 Februari 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: