Van alles en nog wat..:p - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu Van alles en nog wat..:p - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

Van alles en nog wat..:p

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

20 November 2007 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Ik betrap mezelf er net op dat ik de hele week niet heb bijgehouden dus nu een hoop te vertellen heb. Even goed nadenken dus..

De week begon goed want maandag was ik vrij! Toen ben ik met Loes naar Poole geweest. Dat is een plaatsje dat naast Bournemouth ligt!
Daar hebben we lekker geshopt (alvast voor sinterklaas!!) En hebben we ook even kers inkopen gedaan! We hebben allebij een Christmas-Sock gekocht en ik heb nog een of ander takje gekocht met kerstlichtjes erin dus zelfs mn kamer is al aardig in kerstsfeer!

Woensdag heb ik de hele dag gewerkt en verder niet iets speciaal gedaan. Donderdag had ik een split-shift, ik moest ’s ochtends van 8 tot 12 werken en ’s avonds weer van 6 tot 10. Af en toe best lekker want dan heb je de hele middag vrij om nog wat te doen! Zo zijn Loes en ik dan ook naar een kasteel geweest, Highcliff Castle. Erg mooi van de buitenkant, binnen was er alleen een klein winkeltje en één kamer waar een tentoonstelling was. Er was van binnen dus niks van een kasteel te zien en naar de tentoonstelling zijn we niet geweest! Wel hebben we nog wat leuks gekocht in het winkeltje.. receptenboekjes. Eentje voor desserts en nog een voor sweets and toffees.. Hmmmmm!!
Daarna lekker wat gedronken, ik bestelde een kopje hot chocolate en kreeg een enorme mok met meer slagroom dan chocolademelk maar was wel onwijs lekker!
Aangezien het kasteel in the middle of nowhere was zou de bus maar 1 keer in het halfuur gaan. Ook Loes moest ’s avonds weer werken dus dan zouden we de bus nemen van 5 voor half 4 nemen.. konden we mooi nog even over het strand lopen.
Toen dus naar de bushalte gelopen maar er kwam maar geen bus! Bleek dat er maar 1 keer in het uur een bus stopte. Het was onwijs koud dus na 15 minuten wachten en ondertussen van door Loes haar ouders meegenomen Albert Heijn drop genoten te hebben zijn we maar begonnen te lopen richting Bournemouth. In de hoop dat we bij een bushalte kwamen waar meerdere bussen zouden stoppen. Na 20 minuten gelopen te hebben kwamen we bij een grote rotonde en zagen we net een bushalte waar ook wel is een bus zou kunnen stoppen die naar Bournemouth ging. We hadden gelijk want de bus kwam eraan, alleen wij stonden nog aan de andere kant van de rotonde, Bus GEMIST!
Toen maar weer terug gelopen naar een bushalte die we eerder tegengekomen waren want daar zou onze bus dan om kwart over 4 moeten komen. Daar nog is bijna een half uur gewacht want de bus was TE laat en toen kwam die eindelijk hoor! Om half 5 zaten we in de bus en we waren nog net op tijd thuis voor werk! Maar het was wel gezellig en daar gaat het natuurlijk uiteindelijk om!
’s Avonds nog even lekker een uurtje met mams gebeld en toen lekker gaan slapen!

Vrijdag de hele dag gewerkt, de laatste dag met Amandine want die is vanochtend (zaterdag 17 november) op vakantie gegaan voor 8 dagen. Wat inhoud dat ik de komende week dus de baas op de receptie ben!! Haha. Aan de ene kant dus wel leuk.. aan de andere kant ALS er iets mis gaat is dat dus ook mijn schuld! Extra goed mijn best doen dus!!

Vandaag ook de hele dag gewerkt. Zoals wel vaker ging de telefoon, dus ik nam op.. Goodafternoon, the Savoy Hotel. HEEEEEEEEEEEEEY, haha tante Marga aan de telefoon! Dat was wel even heel leuk!!
Vanavond ben ik nog even naar Clementine geweest en heb ik Peter Pan gekeken!! Haha, dat was ongeveer de enige film die ze in het Engels had. De rest was allemaal Frans en mn Frans is nou ook weer niet zo goed dat ik moeiteloos een film kan volgen! Nu zit ik lekker in mn bedje, met Marco Borsato aan dit berichtje te schrijven.

Morgen komt de Kerstman aan in Poole dus ga ik waarschijnlijk even een kijkje nemen en daarna weer naar de kerk en dansen! Ik denk dat ik maar even ga regelen dat ik morgen bij Loes eet..(a) want dat hoteleten heb ik ook wel gehad! Dat is elke week namelijk weer hetzelfde..

Ik schrijf later nog even verder want ik krijg dinsdag pas weer de kans om naar een internet cafe te gaan, dus ik vertel nog even hoe de Kerstman was. Haha

Okee dus niet meer naar de kerstman geweest.. Het was zondag namelijk een echte Engelse dag.. Regen, Regen en Regen!! Alhoewel ik wel nog ben wezen hardlopen met Loes, in de regen! Dat was wel lekker moet ik zeggen.. daarna nog een stukje langs de zee gelopen, die best wel wild was.. dus even lekker uitgewaaid!

Morgen kom ik eindelijk weer is op internet dus dan zal ik dit berichtje neer zetten.. met een filmpje van mijn kamer! Is wel een heeeeel droog filmpje, maar ik had geen zin om weer mn kamer zo netjes te maken dat ik weer een filmpje kon maken..(a)

Ps. Nog 9 nachtjes dan ben ik Nederland!!!

Oow ik heel dom wil nu dus dit op internet zetten.. valt mn laptop zo uit en heb geen snoer bij me..(a) volgende keer dan maar foto’s! echt waar!!

  • 20 November 2007 - 18:42

    Marit:

    ha Jo..

    Woo he.. jij hebt wel heel veel beleeft daar in een week.. eerst met de bus.. dan allemaal regen.. (niet dat het hier in Nederland zo best is.. want het is hier alleen maar koud.. brr brr)
    Nou.. bijna is het zover hoor.. dan ben je weer in Nederland..! :D Super toch..! kun je eindelijk mijn kamer zien..
    Nou.. suc6 met het zijn van de baas van de receptie..!

    En tot in Nederland.. Kusje MArit..

  • 20 November 2007 - 19:23

    Annette:

    hey lieve schat..

    dat bus-verhaal zo grappig eigelijk.. zie het al helemaal voor me.. en wat marit zei het weer is hier ook niet meer dan koud en af en toe regen.. ben blij dat ik nog steeds elke droog op school ben gekomen.. :)tot snel.. zie ik je weer!!

    kusjee Ann

  • 20 November 2007 - 19:26

    Sarah:

    Heey Liefiej,

    Wat ben je ook druk daarow he :P!!
    Yeah; nog maar 9 nachtjes (A)!
    Ben druk bezig met toetsen ensjoo!!
    Stoer hoor dat je nu de baas bent int hotel :D!! Moet je zeker ook veel werken deze week..?
    Nou meiss, zie dan van de week die foto's hopelijk nog wel van je kasteel uitje » en dat was lekker handig he van die bus ;)!!

    Lovee you (K) Kussjj

  • 20 November 2007 - 21:08

    Esther:

    daag lieverd,

    wat een verhaal weer he.. en wat ben je dan lekker slim geworden daarzo..;-) hahah.. nu ik heb net ook 2 1/2 uur over gedaan om in utrecht te komen hoor.. dus in nederland is openbaarvervoer ook nog niet geweldig.. hahah.. maareuuhh nog maar 9 nachtjes slapen... :P:P verheug me er echt op..

    kusje

  • 21 November 2007 - 10:50

    Opa En Oma:

    Lieve Jo
    Wat leuk je te kunnen volgen
    Rijden er geen trams in engeland
    of een trein.
    Voor een taxie hebben jullie zeker geen geld.
    Je wordt net je moeder{EN OMA}
    hard lopen en uitwaaien. heerlijk lijkt me dat zo vlak bij het strant te wonen.
    een kus van ons beiden.
    opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Engeland

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2008

Last message..

03 Maart 2008

Last Week!

21 Februari 2008

Nieuw Nichtje!!

09 Februari 2008

GEBOEKT!!

31 Januari 2008

nog 41 nachtjes!!
Jolanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 50093

Voorgaande reizen:

14 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Israel en Palestina

07 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Suriname

09 September 2007 - 15 Maart 2008

Engeland

18 Februari 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: