Last Week! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu Last Week! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Jolanda - WaarBenJij.nu

Last Week!

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

03 Maart 2008 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Zoals sommige van jullie misschien wel gezien hebben had ik een berichtje van Sanne op mn site vorige keer. Een Nederlands meisje die net 2 weken geleden ook in Bournemouth was aangekomen. Aangezien ze haar nummer op haar site had staan heb ik contact met dr opgenomen en hebben we wat bij Moon in the Square gedronken.. Zij is ook 18 jaar en woont in Zeewolde, lekker dichtbij dus.. en nee Martijn ze kende je niet..:p Maar het allerleukste was dat zij hetzelfde niveau als mij heeft gedaan met turnen, alleen dan in een andere regio! We hadden dus zeker iets om over te praten.. Haha.. Ze vertelde ook nog dat haar tante de eigenaar is van de zaal in Alphen a/d Rijn.. Dus Marleen wie weet ken je dr wel! Nja het was in ieder geval heel gezellig, helaas had ik toen nog maar 2 weken te gaan en hebben we dus niet zoveel tijd meer om wat te doen..

Verder ben ik afgelopen vrijdag en zaterdag naar Merijn geweest, wat ook erg gezellig was! Ik moest vrijdags al om 6.30 mn bed uit om de bus van 7.45 te halen. Vervolgens duurde de reis 2 uur en 50 minuten dus kon ik mooi in de bus even verder slapen! In Oxford aangekomen heb ik eerst de laatste souveniertjes bij elkaar geshopt en vervolgens om 13 uur Bas van de bus gehaald, toen zijn we nog even langs alle winkels gegaan en daarna nog een cultuur gedeelte van Oxford bekeken inclusief een paar van de vele delen van de universiteit van Oxford!
Vlak daarna belde Merijn al dat hij al onderweg was naar het centrum en hebben we ’s avonds met z’n drieen bij de Italiaan gedineerd. Daarna met de bus en nog 20 minuten lopen naar het vliegveld gegaan. Waar Merijn de komende maanden woont.
Daar aangekomen heb ik me aardig verbaast want ik heb in de afgelopen 6 maanden nooit zoveel Nederlanders bij elkaar gezien! Haha.. het blok waar hij woont daar zitten namelijk bijna alle Nederlanders die dezelfde studie doen!
Merijn heeft ons die avond nog even het vliegveld en de school laten zien. We mochten zelfs even in de vliegsimulator kijken!
Die avond hebben we nog een film gekeken en heb ik heerlijk in Merijns bed geslapen terwijl Bas en Merijn met zn tween op een tweepersoons luchtbed op de grond sliepen..:D Goed geregeld!! Haha
Bas moest de volgende dag alweer vroeg terug en ik heb toen nog lekker Prison Break gekeken met Merijn.. Om half 2 vertrok ik met een stapel films dus ik kan me nog mooi vermaken deze laatste week!

Vandaag heb ik mn laatste Arrival day meegemaakt (die hebben we op maandagen en vrijdagen) want vrijdag hoef ik alleen van 8 tot 12 in de morgen te werken en de gasten komen pas rond een uur of 1 a 2.
Ik ben vanochtend naar de kapper geweest en ben nu weer helemaal BLOND BLOND.. Morgen moet ik van 12 tot 8 werken en daarna wordt er van me verwacht dat ik mee uit ga.. aangezien ik woensdag om 8 uur al moet werken ben ik daar nog niet zeker van maar we zullen zien wie er wint..!!
Woensdag mn kamer opruimen en schoonmaken, donderdag naar de bank en koffer die Sarah al mee terug neemt inpakken en dan vrijdag komt Sarah al.. en dan gaan we iets heeeeeel leuks doen wat ik nog niet ga vertellen want dat is een verassing!! Zo heb ik het nog aardig druk deze week en dus weinig tijd over om andere dingen te doen dan voorbereiden op mn terugkomst!

Doen jullie dat ook maar en dan zie ik jullie over 9 daagjes!

Liefs Jolanda

  • 03 Maart 2008 - 21:35

    Esther:

    Haai Lief,

    allereerst voor ik het vergeet, dais is veilig aangekomen hoor..;-) nou heb je vanmiddag nog even kort gesproken.. te kort eigenlijk, want kan je zoveel vertellen hihi.. geniet van je laatste dagen meis!! voor je het weet, ben je weer in ons ohh zo avontuurlijk landje.. NOT.. hihi..

    (K)usje

  • 03 Maart 2008 - 22:40

    Marten:

    Ga je bijna weg komen er weer leuke mensen bij, dat zul je altijd zien...
    Volgens mij ga je je wel vermaken deze week! Veel plezier en succes nog met de laatste dingen!

    -x- Marten

  • 04 Maart 2008 - 08:41

    Mirjam:

    geniet van je laatste weekje. Leuk om je hier weer te zien...!
    gr van mannes , Mirjam en de rest

  • 04 Maart 2008 - 09:38

    Jenny:

    hoi

    't jonge, je laaste week. Zo te horen heb je genoeg plannen dus de tijd zal omvliegen. Blijf je site bij houden met al de plannen die je nog hebt. Leuk om jou in je verhalen te volgen, tot gauw en geniet van deze laatste dagen.

    gr Jenny

  • 04 Maart 2008 - 14:07

    Gabor,:

    Hai Habibi,

    Blij als je de 12e veilig bent aangeland hoop je dan snel te zien I miss You !!

    Gabor.

  • 04 Maart 2008 - 21:07

    Wijnanda:

    Hoi!

    Wauw, dat gaat toch wel errug snel! Leuk dat je weer bijna thuis komt. Heel veel plezier deze laatste dagen!
    groetjes Wijnanda

  • 05 Maart 2008 - 21:32

    Marit:

    Heejj Jo,

    Nog PRECIES 1 week :D (H)
    en dan is het zo ver hoor!
    ik mag wel snel je kamer opruimen, want je snapt... die heb ik veel in beslag genomen!
    Nou.. tot over een week!

    Dikke kus MArit

  • 06 Maart 2008 - 14:53

    T.Caro:

    Ha die ''haha'' Jolanda,
    Nou nog even meid en je bent weer terug in ons kikkerlandje. Morgen komt Sarah gezellig bij je,spannend of de reis goed gaat,maar als je opleiding toerisme doet zoals zij,moet het wel gaan lukken.
    Sms maar of ze veilig in je hotelletje is aangekomen en ze niet is gezakkenrold of per ongeluk de tas ergens heeft laten staan,oeps tja dat kan zomaar gebeuren immers. Verder heel veel plezier samen incl. de verrassing spannend hoor ! jij nog een laatste dagje werken morgen en dan voorbereiden op je terugreis.
    Nou we zien je binnenkort wel weer een keertje op de Poulencstraat verschijnen !
    Liefs van ons

  • 06 Maart 2008 - 18:23

    Irene:

    Lieve Jolanda,

    Heb net heerlijk zuurkool bij je moeder gegeten !! volgende keer ben jij er ook weer gezellig bij ;)
    Hoop dat je me tweede kaart nu wel ontvangen hebt begreep dat de 1e niet is aangekomen :(
    Nou meid geniet nog even het word nu echt aftellen...

    XX Irene.

  • 08 Maart 2008 - 18:56

    Judith:

    Lieve Jo,

    Nog even en je bent er weer.. Geniet nog even de laatste dagen met saar en daarna alleen, sluit het goed af! Zodat je met een lekker gevoel weer naar Nederland kan. Ik zie je denk ik wel op schiphol woensdag.. En anders sowieso donderdag!! Liefs

  • 09 Maart 2008 - 15:51

    Mama:

    Hallo lieverd,

    Ja kamer is weer netjes je bed verschoond Je kan komen ...;) veel suc6 met alles daar te regelen en afscheid te nemen.
    Nog drie nachtjes.....

    XX mama.

  • 10 Maart 2008 - 11:40

    T Anneke Zoetermeer:

    nog twee nachtjes en dan is t zover dan ga je weer naar huis .je zal bournemouth nog missen en al die internationale contacten ,
    heb je afscheid genomen in de kerk gister was dat nog moeilijk of viel dat wel mee , daar zat je toch in een huiskamergroepachtig iets
    tot hoores en ziens
    t anneke

  • 10 Maart 2008 - 17:20

    Tristen :

    heee, alles goed ?
    was wel lekker strand weer vandaag ;)
    de uren al aan aftellen ? :P

    gr Tristen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Engeland

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2008

Last message..

03 Maart 2008

Last Week!

21 Februari 2008

Nieuw Nichtje!!

09 Februari 2008

GEBOEKT!!

31 Januari 2008

nog 41 nachtjes!!
Jolanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 50091

Voorgaande reizen:

14 Juli 2011 - 23 Augustus 2011

Israel en Palestina

07 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Suriname

09 September 2007 - 15 Maart 2008

Engeland

18 Februari 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: